پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۰

راه یابی 35 قاری نوجوان به مرحله نهایی «شوق تلاوت»

با اعلام نتایج مرحله نیمه نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت»، 35 قاری نوجوان به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش آستان‌نیوز، در مرحله نیمه نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت»، که 6 و 7 اردیبهشت در حرم مطهر رضوی برگزار شد 120 قاری نوجوان دختر و پسر در سبک‌های قرائت غیر تقلیدی(آزاد)، قرائت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل، استاد منشاوی و سبک استاد عبدالباسط با یکدیگر به رقابت پرداختند که براساس آراء داوران 35 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
در این دوره از رقابت ها 50 موسسه قرآنی از 28 استان حضور داشتند که در بخش پسران  13 نفر در بخش قرائت غیر تقلیدی، 6 نفر در بخش قرائت تقلیدی به سبک مصطفی اسماعیل، 8 نفر در سبک منشاوی، 8 نفر در سبک عبد الباسط برگزیده شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.
همچنین 5 نفر از دختران قاری نوجوان در مرحله نیمه نهایی قرائت تقلیدی به سبک‌های استاد مصطفی اسماعیل، استاد منشاوی و استاد عبدالباسط برگزیده شدند که همزمان با برگزاری مرحله نهایی این دوره از مسابقات از آنان تجلیل خواهد شد.
مرحله نهایی مرحله نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» 26 و 27 اردیبهشت در ساری برگزار خواهد شد که برگزیدگان این مرحله برای اجرای تلاوت‌های قرآنی به عتبات عالیات و پاکستان اعزام خواهند شد و اسامی نفرات منتخب جهت حضور در مرحله نهایی  در سایت https://melitelavat.ir/?p=1770  به نمایش گذاشته شده است.
ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت مرکز قرآن آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی