پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی:
۱۴۰۲-۰۲-۱۰

کارگران موتور محرک پویایی اقتصاد کشور هستند

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی گفت: کارگران موتور محرک پویایی اقتصاد کشور هستند، از همین رو تکریم مقام کارگر و توجه به اهمیت این قشر، جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات دارد.

دکتر مهدی سدیدی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: بنیاد بهره‌وری موقوفات با در اختیار داشتن حدود ۴۰ شرکت، ۱۰ هزار نیروی کارگری دارد که از این تعداد هزار نفر خانم و ۹ هزار نفر آقا هستند.
او ادامه داد: تمام صنایعی که بنیاد بهره‌وری موقوفات در آن فعال است، اشتغالزایی بالایی دارند، به گونه‌ای که تعداد نیروی کار شاغل در شرکت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی، از متوسط صنایع دیگر بالاتر است.
دکتر سدیدی، نیروی انسانی به ویژه کارگران را مهم‌ترین سرمایه بنیاد بهره‌وری موقوفات دانست و بر تکریم و احترام‌گذاشتن به کارگران، مهارت ‌آموزی آن‌ها و همچنین امنیت شغلی و بهبود معیشت این قشر تاکید کرد.
او ادامه داد: تمام شرکت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی موظف هستند تاخیری در پرداخت حقوق کارگران نداشته باشند و آنچه در توان دارند برای بهبود شرایط کارگران به کار گیرند.
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات افزود: به تمام شرکت‌ها ابلاغ شده است که مشوق‌های نیروی انسانی از جمله نظام ارتقاء، ارائه نوآوری و پیشنهادات و... را در دستور کار خود قرار دهند.
او با بیان این‌که روز کارگر و تکریم کارگران تنها محدود به یک روز نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که کارگران یکی از اصلی‌ترین نهاده‌های تولید هستند، باید به رفع مشکلات جامعه کارگری و کسانی که در عرصه تولید و صنعت کار می‌کنند، توجه بیشتری داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی