پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۰۲-۱۱

آغاز ثبت نام دومین دوره طرح قرآنی «90 روز نورانی» 

از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، ثبت‌نام دومین دوره طرح قرآنی «90 روز نورانی» شامل ارائه آموزش‌های روخوانی قرآن کریم مهدالرضا(ع) ویژه کودکان در مشهد آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، این طرح ویژه کودکانی است که مهرماه سال۱۴۰۱موفق به ثبت نام درکلاس های مهدالرضا(ع) نشدند و می‌توانند قبل از ورود به مدرسه درایام تابستان با شرکت در این طرح، روخوانی قرآن کریم را فراگیرند.
ثبت نام این دوره آموزشی از 9 اردیبهشت شروع شده و متولدین نیمه دوم سال 1395 و نیمه اول سال 1396 تا ۲۵ اردیبهشت ماه مهلت دارند در این دوره آموزشی شرکت کنند‌.
کلاس های آموزشی طرح «90 روز نورانی» از  6 خرداد شروع می‌شود و تا  نیمه شهریورماه ادامه دارد نوآموزان در قالب این طرح ،آموزش روخوانی قرآن، آیات و احادیث کاربردی را به شیوه قصه و بازی فرا خواهند گرفت. 
علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سایت Markazquran.razavi.ir مراجعه کنند.
این طرح سال گذشته در 10 منطقه مشهد برگزار شد که بنا به استقبال خوب کودکان، این طرح طی سال جاری در مراکز قرآنی و مساجد 12 منطقه شهر مشهد برگزار می‌شود. هم چنین این طرح قرآنی  با نظارت دفاتر کانون خدمت رضوی در استان‌های مختلف برگزار می‌شود که زمان و شیوه ثبت‌نام آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی