پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در نشست با كاركنان بسيجي دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) تأكيد شد؛
۱۴۰۲-۰۲-۱۱

ضرورت احياي امر به معروف و نهي از منكر در محيط‌هاي اداري

فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) يكي از رسالت هاي بسيج را احياي امر به معروف و نهي از منكر در محيط هاي اداري عنوان كرد.

به گزارش آستان نیوز، مصطفي تقي زاده در ویژه برنامه «حلقه صالحين» که در جمع كاركنان بسيجي واحد خواهران دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهي از منكر يكي از ضروريات امروز جامعه است كه اگر اين دو مهم به عنوان يك مطالبه عمومي تبديل شود قطعاً آثار و بركات زيادي خواهد داشت.
وي ضمن تأكيد بر تقويت معنويت در همكاران و اساتيد بسيجي و استفاده از توان فرهنگي بسيج در زمينه احياي امر به معروف و نهي از منكر، خاطر نشان كرد: شناخت منكرات و احياي معروفات در اين راستا مورد توجه قرار دارد و شرايط خوبي براي افزايش تعامل ميان ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه و بسيج كاركنان وجود دارد.
فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در بخش ديگري از سخنانش زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا را مهم‌ترين راهكار در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه عنوان كرد و افزود: شهيدان اين مرز و بوم همواره سرمايه هاي جمهوري اسلامي ايران هستند كه هرگز نابود شدني نيست؛ چرا كه شهيدان حقيقت آرمان هاي انقلاب و نظام را با عمق وجود خود درك كرده و براي صيانت از اين ارزش ها مجاهدت هاي ارزنده اي انجام داده‌اند.
تقي‌زاده ضمن مروري بر مهم‌ترين اقدامات بسيج كاركنان دانشگاه طي يك سال گذشته، خاطرنشان كرد: تهيه بسته هاي ارزاق و مواد غذايي براي كمك به محرومان حاشيه شهر مشهد، برگزاري جلسات روشنگري و بصيرت‌افزايي، بزرگداشت مناسبت‌هاي ملي و مذهبي و برگزاري دوره‌هاي مهارتي، برخي از برنامه هاي برگزار شده توسط بسيج كاركنان مي باشد.
در ادامه اين جلسه، حاضران ديدگاه‌ها و نظرات خود را در جهت تقويت روحيه بسيجي و تاثيرگذاري و اثربخشي هر چه بيشتر برنامه‌ها و فعاليت‌ها ارائه كردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی