پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز کارگر؛
۱۴۰۲-۰۲-۱۱

آیین تقدیر از کارکنان موسسه موقوفه خدمات زائر برگزار شد

همزمان با بزرگداشت روز کارگر، آیین تقدیر از 100 نفر از کارکنان موسسه موقوفه خدمات زائر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: از نشانه‌های مومن، داشتن صداقت و راستی کلام و گفتار است که این صداقت باعث عزت و عاقبت بخیری در دنیا و آخرتی می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس فرازی عنوان کرد: امام علی(ع) می فرمایند: «کسی که در مسیر کسب و روزی حلال قدم بر می‌دارد همچون مجاهد در راه خداست.»
وی بیان کرد: این کسب رزق و روزی حلال برای شما کارگران در قالب خدمت‌رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) میسر شده است که باید از این فرصت و نعمت به نحو احسن بهره و استفاده کافی را ببرید.
حجت الاسلام فرازی با بیان اینکه برگرفته از اسناد بالادستی 8 واژه زائر، زیارت، مزور، خادم، خدمت، مخدوم، حرم و حریم در بارگاه منور رضوی مطرح است، ادامه داد: ماموریت اصلی ما زیارت، کسب عنوان زائر بودن، معرفت  و شناخت مزور، خادم بودن، فهمیدن خدمت و ارادت به حضرت است.
وی  ادامه داد: این زیارت و خدمت یا در داخل حرم و وسعت یک میلیون متر مربعی انجام می‌شود و یا در حریم و اطراف حرم و هر جای عالم که یاد ونام حضرت رضا(ع) است، ارائه می‌شود. در واقع کسب رزق حلال و خادمی امام رضا(ع) دو نعمتی است که در جوانی و گذر عمر ما برای ما مقدر شده است.
 مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی در ادامه خطاب به کارگران گفت: شما مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده دارید و باید کارتان را به خوبی انجام دهید زیرا رزقی که دارید  باید حلال باشد، هدف باید خدمت به خدا و زائران علی بن موسی الرضا(ع) باشد.
وی تصریح کرد: یکی از محبوبین که در قرآن به آنها اشاره شده است، محسنین و انسان‌های نیکوکار هستند که مصداق کامل احسان خدمت به خلق است این خدمت می‌تواند از یک سلام آغاز شود و تا سایر خدمات به زائران ادامه یابد.
حجت‌الاسلام فرازی با بیان اینکه نجات و عاقبت به خیری در صداقت است، گفت: صداقت در گفتار و کردار و امانتداری شرط عاقبت بخیری است در واقع همه ما اهل یک خانواده‌ایم از همین رو باید به یکدیگر مهر بورزیم و در مشکلات و گرفتاریها یار و یاورهم باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی