پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۵ تهران
۱۴۰۲-۰۲-۱۳

جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا زیر سایه امام رئوف مشاوره حقوقی دریافت می کنند

مسئول کانون حقوقی منطقه ۵ تهران گفت: خادمیاران به صورت روزانه در مجتمع قضایی مفتح تهران به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا با هماهنگی مسئول خادمیاران حقوقی استان تهران مشاوره حقوقی ارائه می دهند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، سجاد آقائی مسئول کانون حقوقی منطقه ۵ تهران از ارائه مشاوره حقوقی به جانبازان، ایثارگران و خانواده محترم شهدا خبر داد و گفت: هر روز درمجتمع قضایی مفتح تهران با هماهنگی مسئول خادمیاران حقوقی استان تهران، مشاوره حقوقی به این عزیزان ارائه می شود.
وی خاطرنشان کرد: میزهای خدمت مشاوره حقوقی روزهای دوشنبه در محل دفتر خدمت رضوی منطقه در سرای محله بهاران کوهسار از ساعت ۱۷ الی۱۸:۳۰برگزار می شود.
آقائی در ادامه اظهار داشت: به لطف و مدد  امام رضا علیه السلام خادمیاران یک میز خدمت نیز روزهای چهارشنبه‌ امام رضایی در دفتر کانون عمومی باغ فیض در جوار آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰دایر کرده و به اهالی منطقه مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند.
وی همچنین عنوان کرد: علاوه بر برپایی میزهای خدمت ،کانون حقوقی در آزادی زندانیان با پیگیری‌های حقوقی، پرداخت جرائم و جلب رضایت از شاکیان فعالیت دارد و در سال گذشته حدود ۷۰ زندانی در مجتمع قضایی شهید فهمیده آزاد شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی