پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۳

برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم از سوی خادمیاران کرج

همزمان با هفته معلم، مراسمی با حضور معاون دفتر آستان قدس رضوی استان البرز، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج و مدیر و خادمیاران رضوی منطقه ۹کرج، در دبستان دخترانه «ابن سینا» برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ این مراسم با همخوانی سرودی در شأن امام رضا(ع) توسط دانش آموزان، برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای امام رئوف و گرداندن پرچم بارگاه شریف امام هشتم(ع) و پخش تبرک بین دانش آموزان همراه بود.

مدیر فرهنگی ناحیه ۳ آموزش و پرورش کرج در این مراسم ضمن تبریک و بزرگداشت مقام معلم گفت: طی ۳۲ سال خدمت در مجموعه آموزش و پرورش امسال بهترین روز معلم را تجربه کردم.

نژاد فلاح افزود: شادی حقیقی مراسم امروز به دلیل برکت حضور پرچم بارگاه مقدس امام رضا(ع) در این مکان بود‌.

این مسئول با قدردانی از همخوانی سرود امام رضا(ع) توسط دانش آموزان خاطرنشان کرد: اشکی که  از چشمان برخی از دانش آموزان  حین خواندن سرود  جاری شد در ملکوت اشک شوق است و در نهایت به نشاط انسان می انجامد‌.

مدیر فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج، با بیان اینکه اعمال و اعتقادات مذهبی موجب درک شادی اصیل در افراد می شود گفت: ارتباط با اهل بیت(ع) و اجرای سیره آنان و تمسک به قرآن مجید می تواند باعث رشد معنوی دانش آموزان شود.

در ادامه معاون دفتر مدیریت کانون های خدمت رضوی در استان البرز نیز ضمن تبریک روز معلم و بیان اینکه حضور پرچم مقدس بارگاه امام رضا(ع) در هر مکان آن جا را تبدیل به قطعه ای از بهشت بر زمین می کند گفت: امیدوارم حضور پرچم در این مدرسه منشاء خیر و برکت شود.

قربانعلی مصطفایی افزود: معلمان سراسر کشور مشغول تربیت آینده سازان و سربازان امان زمان(عج) هستند و ما باید تلاش کنیم دِین خود را نسبت این عزیزان ادا کنیم.

در پایان با انتخاب برندگان مسابقه دلنوشته ای برای امام رئوف(ع) و قدردانی از زحمات معلمان و آموزگار تازه بازنشسته شده این دبستان، مجموعا ۱۵ نفر از طرف کانون خادمیاران رضوی منطقه ۹ کرج، به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی