پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته ملی سلامت صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۲-۱۵

بهره‌مندی 600 نفر از خدمات رایگان آموزش، مشاوره و غربالگری سلامت بیمارستان رضوی

سرپرست واحد آموزش و ارتقای سلامت بیمارستان فوق تخصصی رضوی از بهره‌مندی حدود ۶۰۰ نفر از خدمات رایگان آموزش، مشاوره  و غربالگری سلامت این بیمارستان در مناسبت هفته ملی سلامت خبر داد. 

دکتر انسیه عرب عامری در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: بیمارستان رضوی در اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲ با هدف گرامیداشت هفته سلامت، روز زمین پاک و همچنین روز جهانی فشار خون، برگزاری برنامه‌های متنوعی را در گروه‌های هدف جامعه، مراجعان، بیماران و کارکنان بیمارستان در دستور کار قرار داده است. 
 

برپایی ایستگاههای سلامت در بیمارستان رضوی
وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های آموزش و غربالگری دیابت و فشار خون در محیط بیمارستان گفت: بدین منظور دو ایستگاه سیار در شیفت صبح در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه به مدت چهار ساعت در محل لابی ساختمان شماره 2 و کلینیک مرکزی این بیمارستان برپا شد.
سرپرست واحد آموزش و ارتقای سلامت بیمارستان رضوی ادامه داد: حدود 300 نفر از مراجعان و بیماران بیمارستان از خدمات آموزش سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و غربالگری دیابت و فشار خون در این ایستگاه‌ها استفاده کردند. 
وی افزود: سه پرستار بیمارستان رضوی که از رابطان ارتقای سلامت بیمارستان هستند نیز در ارائه این خدمات آموزشی و غربالگری مشارکت داشتند. 
 

ارائه خدمات متنوع پیشگیرانه در پارک ملت
دکتر عرب عامری بیان کرد: همچنین واحد آموزش و ارتقای سلامت بیمارستان رضوی با همکاری بسیج کارکنان بیمارستان، شهرداری منطقه 11 مشهد و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، صبح سه‌شنبه 12 اردیبهشت ماه همزمان با چهارمین روز هفته سلامت، نسبت به برپایی ایستگاه سلامت در ضلع جنوبی پارک ملت مشهد اقدام کرد. 
وی با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت بیمارستان رضوی در پارک ملت برای دومین سال متوالی خاطرنشان کرد: غربالگری سلامت، آموزش سبک زندگی سالم، مشاوره تغذیه و مشاوره ترک دخانیات، از جمله میزهای خدمت مستقر در این ایستگاه بود که با حضور 10 نفر از پرستاران بیمارستان برپا شد. 
سرپرست واحد آموزش و ارتقای سلامت بیمارستان رضوی گفت: در مجموع، 300 نفر از شهروندان حاضر در پارک ملت از خدمات غربالگری قند و فشار خون، BMI و مشاورهای این ایستگاه بهره‌مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی