پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در اثری با عنوان عمارت پیر
۱۴۰۲-۰۲-۱۶

 به‌نشر، داستان روستایی را که وقف امام رضا(ع) شد، منتشر می کند

کتاب «عمارت پیر» جدیدترین داستان رضوی انتشارات به‌نشراست که موضوع آن داستان وقف روستایی به حرم حضرت رضا است که برای عمل به این وقف مشکلاتی ایجاد می شود.

به گزارش آستان نیوز، کتاب «عمارت پیر» نوشته حسین زند در قالب رمان‌های رضوی انتشارات به‌نشر به زودی چاپ و روانه بازار کتاب ایران می‌شود.

کتاب«عمارت پیر» است حاصل تخیل و مهارت داستان‌نویسی حسین زند، محقق و داستان‌نویس است که روایت‌های داستانی‌اش را در بستر جامعه و با بیان سنت‌ها، آداب و رسوم مناطق مختلف کشور می‌نویسد.

در این داستان، روستایی وقف حرم حضرت رضا است که برای عمل به این وقف مشکلاتی ایجاد میشود و درگیری های ارباب_ رعیتی و کشمکش این دو گروه، داستانی خواندنی، پر از حادثه و تعلیق ایجاد می‌کند.

کتاب «عمارت پیر» داستانی ساده و خوش‌خوان دارد به طوری که مخاطب کتابخوان دوست خواهد داشت تا پایان کتاب، ماجراها را بدون وقفه بخواند. اتفاقات و رخدادها در فضای روستا و وضعیت ارباب رعیتی روایت می‌شود. راز و نیاز با معبود و توسل به امام رضا(ع) در لابه‌لای کلمات و احساسات شخصیت‌های رمان حال و هوای معنوی زیبایی را برای مخاطب تجسم می‌کند. 

در بخشی از رمان امام رضایی «عمارت پیر» خواهید خواند: «بی اختیار صدا به دعا بلند کرد و امام رضا(ع) را به مدد گرفت: «یا ضامن آهو، می‌بینی که دستانم اسیر قساوت جبار است و کاری ازم ساخته نیست، می‌ترسم به کین جبار جان بدهم و امانت ارباب بی سرانجام بماند و این همه ملک و املاک که وقف حرم شماست بیفتد دست نا اهل، دستم به دامنت! زنده ماندن و نماندنم مهم نیست، فقط کاری کن که آن دنیا شرمنده شما و آن خدا بیامرز نباشم، خودت راه و چاه را نشانم بده».

این اثر داستانی که یکی از جدیدترین کتاب‌های رضوی انتشارات به‌نشر خواهد بود را می‌توان در زمره ادبیات کلاسیک قرار داد که به زودی در 160 صفحه و قطع رقعی منتشر می‌شود

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی