پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۶

برگزاری بزرگداشت شهیدان آیت‌الله سلیمانی و حمیدرضا الداغی در میقات الرضا

ویژه برنامه یادبود شهیدان آیت الله عباسعلی سلیمانی و حمیدرضا الداغی در  آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان، ویژه برنامه یادمان شهیدان والامقام عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی و حمیدرضا الداغی با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی و اجرایی و مردم ولایتمدار طبس  همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آذرنیا از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه قم، قرائت قرآن کریم توسط استاد حیدری و مرثیه‌سرایی و قرائت دعای روحبخش کمیل توسط حاج حسین قوی‌پنجه در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین آذرنیا با بیان اینکه باید در دنیا طوری زندگی کنیم و طوری رفتار کنیم که ائمه اطهار(ع) ما را دوست داشته باشند، اظهار کرد:  شهدا در بین مردم معلوم شده نیستند و در بزنگاه ها عکس العمل مطلوب و مورد پسند خداوند را انجام می‌دهند.
 برپایی کارگاه «عموی مهربان» ویژه کودکان و نوجوانان همراه با رنگ‌آمیزی، اجرای مسابقه و بیان آداب زیارت توسط حجت الاسلام و المسلمین خادمی‌زاده دیگر برنامه‌ اجرا شده در حاشیه این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی