پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۶

عرضه 100 عنوان اثر بنیاد پژوهش‌های اسلامی در نمایشگاه کتاب نجف

بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با بیش از یکصد عنوان اثر در دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف حضور یافته است.

دبیر اجتماعی سازی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، با اشاره به حضور در این نمایشگاه گفت: بنیاد پژوهش‌های اسلامی همواره در نمایشگاه‌های بین المللی کتاب به ویژه زبان عرب شرکت کرده و آثار این مجموعه مورد استقبال پژوهشگران، طلاب، دانشجو.یان ونخبگان حوزوی و دانشجویی قرار گرفته است به طوری که  کلیه آثار ارسالی به صورت صد در صد فروش رفته است.
حسن آرام خاطر نشان کرد: این حضور موجب شده است با مراکز دانشگاهی و علمی کشورهای عراق، لبنان قطر، عمان و...بتوانیم تفاهم نامه‌های همکاری منعقد کنیم همچنین از آنجا که این مجموعه منتسب به آستان مقدس حضرت رضا(ع) است، برگزارکنندگان این نمایشگاه‌ها هر ساله به طور ویژه از بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی دعوت به عمل می آورند.
وی تصریح کرد: در همین راستا این مرکز در دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف حضور فعالی دارد و آثار متعددی را با موضوعات علوم و مطالعات قرآنی، حدیث پژوهی، فقه و اصول، فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام، کلام و فلسفه اسلامی، تعلیم و تربیت و... در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده است.
وی افزود: این نمایشگاه از پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی نجف اشرف واقع در جنب فرودگاه این شهر، همه روزه از ساعت 9 صبح تا ۲۲ دایر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی