پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۵

کیفی سازی خدمات شعار امسال دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان

معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان با بیان اینکه شعار امسال دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان، کیفی سازی خدمات است اظهار داشت: تلاش می‌شود بتوانیم در راستای افزایش کیفیت خدمات خادمیاران و سطح کیفی کانون‌های خدمت رضوی از تخصصی تا عمومی گام برداریم.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، سید محمد حسین امامی در جلسه مسئولین کانون‌های محله‌ای شهرستان اصفهان که به میزبانی کانون محلی خیریه حضرت اباالفضل(ع) در آستان مقدس امامزادگان زین العابدین و ابراهیم(درب امام) اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: باید به خود یادآوری کنیم که در چه جایگاهی قرار داریم و شکرگذار نعمت خدمت باشیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود بتوانیم آنگونه که شایسته این بارگاه هست به رسم اهل بیت بتوانیم گره گشای کار مردم باشیم و مراقب باشیم دچار کبر نشویم.

معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی با تاکید بر اینکه باید در چهارشنبه های امام رضایی شناخت و معرفت خود و خادمان و یاوران رضوی را بیشتر کنیم اظهار کرد: باید این باور قلبی را ایجاد کنیم که آنچه مهم است خدمت و گره گشایی از کار مردم است.

وی از تخصیص سهمیه جدید جذب یاوران رضوی برای کانون های خدمت رضوی شهرستان اصفهان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: براساس ثبت گزارش عملکرد در سامانه و امتیازاتی که کسب کردند و ضرایبی که ما برای آن ها در نظر گرفتیم، جدولی آماده شد که گزارش عملکرد افراد در کانون های محلی در سطح شهرستان اصفهان انجام شده تعدادی سهمیه جذب یاور رضوی به این کانون ها اعطا کردیم.

امامی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا به صورت فصلی این ارزیابی عملکرد کانون های خدمت را از تیرماه در سایت اصفهان رضوی بارگذاری شود که خادمیاران و یاوران رضوی درسطح استان با دید بازتری کانون خدمت خود را انتخاب کنند.

وی در خصوص آموزش های مربوط به سامانه و گزارش نویسی نیز از بارگذاری نزدیک به ۳۰ کلیپ آموزشی در سایت اصفهان رضوی خبر داد و گفت: این آموزش ها به ترتیب در این سایت بارگذاری می شود.

معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در ادامه از برگزاری برنامه های مرتبط با دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: از ساعت شش و نیم  صبح روز یکشنبه ۳۱اردیبهشت ماه با حضور در گلستان شهدا و تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام شهدا با عطر افشانی و گل آرایی قبور و مزار شهداآغاز خواهد شد و غرفه هایی در چهار باغ دایر خواهد شد و در روز میلاد امام مهربانی جشن بزرگی در میدان نقش جهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه کانون ها در محل کانون و فضای پیرامونی کانون خود میزهای خدمت را توسعه می دهند و سعی می‌کنیم در این ایام مردم رایحه خوش رضوی را بیشتر از قبل در شهر احساس کنند و شبکه خادمیاری در کل استان خدمت رسانی بیشتری را برای مردم داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی