پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی محقق شد؛
۱۴۰۲-۰۲-۱۷

برگزاری جلسه توجیهی و آموزش کار با سامانه ویژه یاوران رضوی در راور

دبیر کانون های خدمت رضوی راور از برگزاری جلسه توجیهی و آموزش نحوه ثبت فعالیت یاوران رضوی در سامانه خادمیاران رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، حسین نخعی راد اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره افزایش مهارت، آشنایی و اشراف یاوران رضوی و ترویج فرهنگ و معارف رضوی در ثبت اقدامات امام رضایی و آگاه سازی یاوران جدید به نحوه فعالیت خادمیاران در برنامه ها و مراسم مختلف که موجب انعکاس بهتر اقدامات امام رضایی خادمیاران رضوی می شود.

وی آموزش را سبب توسعه خدمت رضوی در این شهرستان بیان کرد و افزود: این جلسه آموزشی با حضور یاوران رضوی، به صورت حضوری و طی یک جلسه ۲ساعته برگزار شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان راور اظهار داشت: خدمات رضوی به دو نوع تخصصی و عمومی است که عمومی شامل؛ توزیع بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم و خدمات تخصصی شامل ۱۹ کانون تخصصی از جمله کانون فرهنگی، کانون ایثار و شهادت، کانون جوانان رضوی کانون سلامت است که با هدف محرومیت زدایی شکل گرفته اند.

وی با امید عضویت بیشتر خادمیارانی مشتاق و فعال در شهرستان گفت: در ادامه مسیر خدمت از پتانسیل بالفعل و بالقوه خادمیاران و یاوران رضوی در مسیر امام مهربانی ها، به صورت بهینه استفاده خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی