پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۷

تجلیل خادمیاران رضوی از سکان دار تعلیم و تربیت در نجف آباد

با حضور خادمیاران کانون رضوی شهرستان نجف‌آباد از یداله عابدی مدیر آموزش و پرورش به عنوان سکان‌دار تعلیم و تربیت این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی نجف آباد، تعلیم و تربیت را از شئونات الهی دانست و تاکید کرد: خداوند موهبت تعلیم و تعلم را به پیامبران و اولیای پاکش ارزانی داشته است تا مسیر هدایت و صحیح را به بشر بیاموزند.

ابراهیم ولایتی گفت: انسان نیز با پذیرش مسئولیت خطیر و پر فراز و نشیب آموزش توانسته است نام خود را در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت نماید.

ولایتی گفت: معلمان با حک نمودن ایمان برلوح جان و ضمیرهای پاک، ندای فطرت را به گوش همه می رسانند. همچنین با از بین بردن سیاهی جهل و نادانی، علم و دانش و آگاهی را در روان بشر جاری می نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر کلام شهید رجائی که گفته بود معلمي شغل نيست؛ معلمي عشق است اگر به عنوان شغل انتخابش کرده‌اي، رهايش کن و اگر عشق توست مبارکت باد گفت: دغدغه معلمان همیشه بر پاسداشت ارزش ها و کرامت انساني و شناخت هرچه بیشتر خدا و مکتب دین است و هرگز اجازه فراهم شدن فرصت تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن را نخواهند داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی