پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۶

تجلیل خادمیار بابلی از سفیران علم و دانش در هفته معلم

خادمیاران واحد کانون جوانان و نوجوانان دفتر مرکزی کانون‌های خدمت رضوی بابل، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم(۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت) از معلمان دبیرستان آیت‌الله غفاری این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، مسئول واحد کانون جوانان و نوجوانان دفتر مرکزی کانون‌های خدمت رضوی بابل، در آیین تجلیل از معلمان دبیرستان آیت‌الله غفاری این شهرستان ضمن معرفی سیره امام رئوف(ع) و تشویق به الگوپذیری از زندگی آن امام همام, با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی کانون، دانش‌آموزان فعال و علاقه‌مند به خدمت در شبکه رضوی را جهت همکاری دعوت کرد. 
 حجت‌الاسلام علیپور روحانی و کارشناس کانون جوانان و نوجوانان نیز با گرامیداشت هفته معلم در مورد ویژگی عالم و فقیه زمان بودن امام رضا(ع) و کرامت آن حضرت سخنرانی کرد.
تقدیر از معلمان یاور رضوی کانون جوانان، خاطره گویی و بیان حس و حال دانش‌آموزان از امام رضا(ع) و حرم بهشتی آن حضرت، اهدای بسته‌های فرهنگی متبرک آستان قدس رضوی به جمعی از دانش‌آموزان، مدیریت و کادر دفتری دبیرستان و اعطای شاخه گل و هدایای متبرک به معلمان از جمله برنامه‌های آیین تجلیل در دبیرستان آیت‌الله غفاری بود.
تلاوت قرآن توسط قلی‌زاده یاور رضوی، همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) و اجرای قطعه «ای صفای قلب زارم...»، ذکر توسل اصفهانی مداح خادمیار نیز در این آیین تجلیل فضای مدرسه را عطرآگین به حال و هوای صحن و سرای امام مهربانی(ع) کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی