پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۷

همایش سالانه کانون تخصصی خبر و رسانه استان البرز برگزار شد

در آستانه دهه کرامت، همایش سالانه کانون تخصصی خبر و رسانه رضوی استان البرز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ در آستانه دهه کرامت، همایش سالانه کانون تخصصی خبر و رسانه رضوی استان در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور خادمیاران خبر و رسانه البرز و جمعی از مهمانان ویژه برگزار شد، پس از قرائت قرآن و صلوات خاصه امام هشتم علیه السلام، ابوالفضل مهرابی‌پور مسئول کانون تخصصی خبر ضمن ارائه شرح مختصری از برنامه‌های اجرا شده در طی سال گذشته، ماموریت‌های سال جاری و دهه کرامت را به صورت کلی تشریح کرد.

همچنین محمدرضا پیشگاهی معاون کانون رسانه ضمن تشکر از خادمیارانی که در طول سال در مواقع لزوم وقت خود را در اختیار ماموریت‌های امام رضایی قرار داده‌اند، آموزش تخصصی کوتاهی در خصوص ثبت گزارش‌های خادمیاران از فعالیت‌های صورت گرفته‌شان بر روی سامانه خادمیاری به صورت برخط بیان کرد.

در ادامه این برنامه مهدی میرآبادی عضو انجمن سینمای دفاع مقدس، تهیه کننده، کارگردان و استاد سینما و از پیشکسوتان سینمای دفاع مقدس به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور یافت و به عنوان خادمیار حضرت ثامن الحجج(ع) اعلام آمادگی کرد تا دوره‌های آموزش ساخت کلیپ، فیلم کوتاه و مستند‌های امام رضایی را برای سایر خادمیاران برگزار نماید.

ملکی اشتهاردی نیز، یکی از خیرین استان البرز و مهمان ویژه این همایش بود که در همین مراسم اعلام کرد به زودی مرکز بزرگ فرهنگی، تفریحی، ورزشی را با نام «دهکده‌ی آرامش» در منطقه ساوجبلاغ استان البرز با وسعت ۱۲۰ هکتار احداث خواهد نمود و بخشی از درآمد آن به حضرت امام مهربانی‌ها و مصارف مرتبط اختصاص خواهد داشت.

در پایان جلسه و پس از پذیرایی ناهار، خادمیاران در گروه‌های دوستانه و تخصصی خود با سرگروه‌ها به رفع مشکلات و مسائل شاخه‌های خدمتی خود پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی