پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۹

عطر دل انگیز کتاب‌های رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 

به‏‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با آمادگی کامل در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 20 تا 30 اردیبهشت برپاست، حضور دارد. 

به گزارش آستان نیوز، مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان این خبر اعلام کرد: در نمایشگاه امسال با ارائه هزارعنوان کتاب که 100 عنوان آن چاپ اولی است در دوبخش بزرگسال و کودک و نوجوان شرکت خواهیم کرد.

 ارائه جدیدترین رمان‌ها و داستان‌های دینی به‌نشر در نمایشگاه کتاب
حسین سعیدی با تاکید بر اینکه محور فعالیت‌های انتشارات به‌نشر چاپ و تولید کتاب در حوزه ادبیات دینی است، افزود: در سال‌های اخیر تمرکز اصلی این انتشارات بر موضوعات معارف اسلامی، آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت به‎ویژه امام رضا(ع) و مفاهیم انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده است که کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه نیز در همین محورها و موضوعات هستند. 
وی تاکید کرد: تمامی آثار پرفروش و پرطرفدار انتشارات در نمایشگاه کتاب وجود دارد و این انتشارات علاوه بر نمایشگاه حضوری، در نمایشگاه مجازی و سامانه خرید از کتابفروشی‌ها نیز شرکت کرده است. امکان خرید مجازی از همه جای ایران عزیز برای مخاطبان ما فراهم است و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند علاوه بر خرید حضوری، از نمایشگاه مجازی و نیز سامانه کتابفروشی‌ها نیز کتاب‌های خود را تهیه کنند.

 وی افزود: غرفه کودک انتشارات به‌نشر با ارائه ۵۰۰ عنوان کتاب با عنوان "پروانه" در سالن ویژه ناشران کودک در غرفه شماره 104 میزبان حضور کودکان و خانواده‌ها است. 

میزبانی به‌نشر از کودکان با ارائه آثار ارزشمند در حوزه‌های تربیت دینی و اخلاقی
وی با اشاره به ارائه آثار ارزشمند در حوزه‌های تربیت دینی و اخلاقی در حوزه کودک و نوجوان افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و کارشناسی‌های انجام شده، موضوعاتی برای تولید و انتشار کتاب ویژه کودکان و نوجوانان انتخاب شده که خروجی آن انتشار۷۰ عنوان کتاب چاپ اول بوده است. این آثار در قالب‌های شعر، داستان و رمان به همراه تصویرگری‌های جذاب و خلاقانه در نمایشگاه کتاب به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند.
سعیدی با اشاره به حضور۳۰ عنوان کتاب چاپ اولی درغرفه عمومی و بزرگسال اعلام داشت: امسال نیزهمانند سال گذشته، تمامی ناشران آستان قدس رضوی درغرفه متمرکز آستان و در فضایی واحد کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. این کتاب‌ها درغرفه‌ای بالغ بر۲۵۰ متر و با فضا آرایی آکنده از هویت و رنگ و بوی رضوی در شبستان اصلی مصلی، سالن شماره یک، غرفه شماره 21 به نمایش در می‌آیند.

برگزاری سه نشست کتاب محور در نمایشگاه کتاب 
وی به برگزاری سه نشست کتاب محور در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و افزود: مراسم رونمایی از مجموعه «گل نجمه» به دبیری رامونا میرحاجیان‌مقدم با حضورکاظم طلایی مدیرهنری این مجموعه، مجید ملامحمدی نویسنده و دبیر طرح، محمود پوروهاب ناظر طرح  در روز شنبه مصادف با ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۳میزبان حضور جمعی از علاقه‌مندان و دوستداران علم و فرهنگ خواهد بود.
مدیرعامل انتشارات به‌نشر تاکید کرد: مراسم نقد و بررسی رمان «بازیگر پنجم»با حضور محسن هجری نویسنده، مصطفی خرامان دبیر طرح، جعفر توزنده‌جانی کارشناس و منتقد ادبی و جمعی از نویسندگان ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

سعیدی افزود:هم چنین مراسم رونمایی از چاپ چهل‌و‌چهارمین رمان «مرا با خودت ببر» همراه با بررسی جایگاه استناد تاریخی در رمان‌های مذهبی ، ۲۷ اردیبهشت‌ماه ساعت۱۰:۳۰ درغرفه انتشارات به‌نشر در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور حجت‌الاسلام مظفر سالاری نویسنده اثر برگزار می‌شود. هم چنین در این مراسم، قرعه‌کشی پویش کتابخوانی «مرا با خودت ببر» با حضورکامران پارسی‌نژاد، دکتر سعید طاووسی و مهدی سیم‌ریز انجام خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه نمایشگاه فرصت مناسبی برای دید و بازدید اهالی کتاب است، ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه امسال پرشور تر از همیشه برگزار شود و تجربه خوبی در برگزاری نمایشگاه حضوری، مجازی و خرید از کتابفروشی‌ها رقم بخورد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی