پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۹

آثار نفیس مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با ارائه منتخبی از آثار نفیس ادبی- هنری خود در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می یابد. 

به گزارش آستان نیوز، منتخبی از کتاب‌های منتشر شده از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در چند سال اخیر از 20 اردیبهشت 1402 در محل غرفه این آستان مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دسترس دوستداران شعر و ادب قرار خواهد گرفت. 
دیوان «ملک‌الشعراء بهار؛ ملک‌الشعرای آستان قدس رضوی» پژوهش و تألیف مصطفی فاطمیان، کتاب «پلاک سکگیز؛ اشعار رضوی شاعران آذربایجان شرقی» به اهتمام جعفر پوررضوی و جلد اول کتاب شعر «چلچراغ هدایت» اثر محمدجواد غفورزاده(شفق)، از جمله آثار این مؤسسه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال است. 
همچنین دو دیوان «آذر خراسانی؛ مجموعه اشعار غلامرضا آذر حقیقی(آذر)» و «مَحرم خراسانی؛ مجموعه اشعار محمدکاظم قاسم‌زاده نیشابوری(مَحرم)» که به کوشش سیدمحمد رستگار تدوین و منتشر شده است، در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. 
از دیگر آثار مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان از دیوان «عبدالعلی نگارنده؛ مجموعه آثار منظوم و منثور عبدالعلی نگارنده» با تحقیق و تصحیح جواد هاشمی(تربت) و کتاب «مثل آهوها؛ مجموعه عکس‌های زائران پیاده امام رضا(ع)» به کوشش امیرمهدی حکیمی، نام برد. 
همچنین نهمین جلد از مجموعه شاهکارهای هنری در آستان قدس رضوی با عنوان «نسخه‌های نفیس کتب ادبی» که بهمن ماه سال گذشته در جوار حرم مطهر حضرت رضا(ع) رونمایی و معرفی شد، در این نمایشگاه ارائه می‌شود.  
این خبر حاکی است، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با حضور برخی از مؤسسات و مراکز زیرمجموعه خود از جمله مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در این نمایشگاه شرکت کرده است. 
شایان ذکر است، سی‌وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» و حضور بیش‌ از 3 هزار ناشر به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور از 20 تا ۳۰ اردیبهشت ماه در محل مصلی بزرگ پایتخت برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی