پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۰

حضور وزیر ارشاد در غرفه انتشارات به‌نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب 

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با افتتاحیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با حضور در سالن های نمایشگاه، ضمن بازدید از روند آماده سازی و اقدامات اجرایی صورت گرفته، از غرفه کتاب‌های کودک و نوجوان و کتاب های عمومی آستان قدس رضوی بازدید کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب وادبیات ایران و قائم مقام و سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همراه یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این بازدید از غرفه‌ها و چیدمان کتاب‌ها در غرفه انتشارات به‌نشر دیدن کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان این بازدید با فعالیت‌های انتشارات به‌نشر در خصوص چاپ و تولید کتاب در حوزه ادبیات دینی و معارف اسلامی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی - ترویجی در ایام نمایشگاه کتاب و مجموعه تولیدات و تازه‌ترین آثار عرضه شده در نمایشگاه کتاب تهران آشنا شد و ابراز امیدواری کرد با شرکت مردم و مخاطبان همچنین خدمات خوب ناشران، این نمایشگاه در پیشرفت فرهنگی و اجتماعی مؤثر باشد.
 انتشارات به‌نشر در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه هزار عنوان کتاب که 100 عنوان آن چاپ اولی است در دوبخش بزرگسال و کودک و نوجوان شرکت دارد.
سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی