پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۰

فرهنگسرای امام رضا(ع) میزبان یادواره 160 شهید دانش آموز سبزواری 

آیین یادواره 160 شهید دانش آموز سبزواری با میزبانی  فرهنگسرای امام رضا(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم بزرگداشت 160 شهید دانش آموز شهرستان سبزوار با حضور خانواده‌های شهدا، مردم شهید پرور و جمعی از مسئولین اجرایی و فرهنگی این شهرستان در فرهنگسرای امام رضا(ع) برگزار شد.
در این مراسم مهندس یاوری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در شهرستان سبزوار اظهار کرد:  دانش آموزان شهید بزرگ مردان کوچکی هستند که با رشادت و از خودگذشتگی در برابر دشمنان سرنوشت جنگ را تغییر دادند.
وی افزود: صدام با یک بررسی دقیق نظامی طراحی کرده بود که طی یک هفته در پایتخت جمهوری اسلامی  ایران سخنرانی خواهد کرد اما او حساب این را نکرده بود که ممکن است یک حسین فهمیده 13 ساله پیدا شود و بساط یک لشکر مکانیزه زرهی عراق را در دروازه خرمشهر به هم بریزد و یا یک بهنام محمدی 12 ساله پیدا شود و 7 افسر آموزش دیده، قوی جثه رژیم بعثی را در همان روزهای اول مقاومت خرمشهر به اسارت بگیرد.
یاوری با اشاره به اینکه اغتشاشات سال گذشته با هدف طراحی یک عملیات فکری روی بچه‌های دهه هشتادی و دهه نودی طراحی شده بود، گفت: دشمنِ امروز تجربه دیروز را دارد او می‌داند اگر بخواهد اتفاقی در این کشور رقم بزند اول باید دهه هشتادی ها و دهه نودی‌ها را هدف قرار دهد تا به هدفش برسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی