پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۰

انتشارات آستان قدس رضوی با  ۱۴۹ عنوان کتاب چاپ اول در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

همزمان با  گشایش درهای سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه انتشارات آستان قدس رضوی با  ۱۴۹ عنوان کتاب چاپ اول و صدها عنوان کتاب دیگر، در نمایشگاه کتاب میزبان حضور دوستداران علم و فرهنگ است.

به گزارش آستان‌نیوز، درهای مصلی امام خمینی (ره) تهران از صبح امروز سه شنبه 20 اردیبهشت به روی مخاطبان سی و چهارمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران گشوده شد.

 این رویداد بزرگ فرهنگی کشور از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت  با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه، علی رمضانی مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و قائم‌مقام نمایشگاه و حضور اقشار مختلف مردمی و خانواده شهدا در مصلی امام آغاز به کار کرد و تا روز ۳۰ اردیبهشت میزبان حضورعلاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

این نمایشگاه به‌گفته رمضانی مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و قائم‌مقام نمایشگاه با حضور نزدیک ۱۰۰ ناشر خارجی، ۲۰۰ کتابفروش و ۲۷۰۰ ناشر داخلی در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب فعال هستند همچنین رؤسای نمایشگاه‌های مسقط، دوحه و دهلی نو همچنین وزرای تاجیکستان و ونزوئلا نیز در این نمایشگاه حضور دارند و کشور تاجیکستان به عنوان میهمان ویژه در این دوره از نمایشگاه بین الملل کتاب تهران حضور دارد. 
 

حضور فعال آستان‏ قدس‏ رضوی در سی و چهارمین نمایشگاه 

انتشارات آستان‏ قدس رضوی هم با ارائه 1900 عنوان کتاب در 3 غرفه کودک، بزرگسال و بین الملل آثار علمی، پژوهشی خود را در موضوعات معارف اسلامی، آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت به‎ویژه امام رضا(ع) و مفاهیم انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و... به محققان و بازدیدکنندگان عرضه می‌کند که از این تعداد ۱۴۹ عنوان کتاب چاپ اول است.

 با توجه به استقبال از کتاب ‏های عربی و انگلیسی که توسط مؤسسات علمی آستان ‏قدس رضوی منتشر شده است در بخش بین‏‌الملل نیز  200 عنوان اثر به زبان‌های مختلف عرضه می‌شود.

با برنامه‏‌ریزی از پیش تعیین شده در سرای اهل قلم نمایشگاه نیز 12 نشست علمی با حضور نویسندگان خبره و برجسته کشور تدارک دیده شده است.  برگزاری مراسم رونمایی از مجموعه «گل نجمه»، مراسم رونمایی از چاپ چهل‌و‌چهارمین رمان «مرا با خودت ببر»، مراسم نقد و بررسی رمان «بازیگر پنجم» و ... از جمله این برنامه‌ها است.

به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با ارائه هزارعنوان کتاب که 149 عنوان آن چاپ اولی است در دوبخش بزرگسال و کودک و نوجوان حضور دارد.

غرفه کودک انتشارات به‌نشر با ارائه ۵۰۰ عنوان کتاب با عنوان "پروانه" در سالن ویژه ناشران کودک در غرفه شماره 104 میزبان حضور کودکان و خانواده‌ها است. 

 در غرفه عمومی و بزرگسال آستان قدس رضوی همانند سال گذشته، تمامی ناشران آستان قدس رضوی درغرفه متمرکز آستان و در فضایی واحد کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. این کتاب‌ها درغرفه‌ای بالغ بر۲۵۰ متر و با فضا آرایی آکنده از هویت و رنگ و بوی رضوی در شبستان اصلی مصلی، سالن شماره یک، غرفه شماره 21 به نمایش در می‌آیند.

تمامی آثار پرفروش و پرطرفدار انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب عرضه شده و این انتشارات علاوه بر نمایشگاه حضوری، در نمایشگاه مجازی و سامانه خرید از کتابفروشی‌ها نیز شرکت کرده است. امکان خرید مجازی از همه جای ایران عزیز برای مخاطبان ما فراهم است و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند علاوه بر خرید حضوری، از نمایشگاه مجازی و نیز سامانه کتابفروشی‌ها نیز کتاب‌های خود را تهیه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی