پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رفسنجان؛
۱۴۰۲-۰۲-۱۹

مراسم شهید آبروی محله در شمس آباد نوق برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت شهید جاویدالاثر حسین رنجبر محمدی مراسم «شهید آبروی محله» با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مراسم سالگرد شهادت جاویدالاثر حسین رنجبر محمدی با حضور خادمیاران و یاوران حامل پرچم امام رضا(ع) درشمس آباد نوق رفسنجان برگزار شد.

اکبر حسنی، مسئول کانون محله ای شهدای رضوان گفت:  خادمیارن رضوی با همراهی پرچم گنبد آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام با شرکت در  مراسم شهید حسین رنجبر محمدی یاد و خاطره آن شهید والا مقام را گرامی داشتند.

حسنی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم ایشان است، بیان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا باید چراغ راهی باشد برای ما که بدانیم‌ این زندگی چند روزه دنیا را چطور می خواهیم طی کنیم.

وی افزود: این انقلاب به برکت خون شهدای عزیز زنده و در مسیر رشد و بالندگی خود در حرکت است و باید ما قدردان شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم که تحقق آن موجب شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان خواهد شد.

گفتنی است در پایان مراسم توسط خادمیاران رضوی  از مادر و  فرزندان شهید تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی