پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۱

آستان حضرت شاهچراغ میزبان ستاد بزرگداشت دهه كرامت کشور

نشست ستاد بزرگداشت دهه كرامت به میزبانی آستان حضرت شاهچراغ برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، نشست ستاد بزرگداشت دهه كرامت با حضور نمايندگان كشوري و استاني با 42 دستگاه عضو اين ستاد از جمله آستان قدس رضوي، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آستان مقدس حضرت احمد بن موسي شاهچراغ(ع)، آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع) و بنياد بين‌المللي امام رضا(ع) با محوريت هم‌افزايي بين دستگاه‌هاي عضو و تقويت جشن‌هاي مردمي، روز چهارشنبه 20 ارديبهشت به ميزباني آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در شيراز برگزار ‌شد.
 

برگزاری 260 برنامه ویژه ایام دهه کرامت در آستان قدس رضوی
دكتر نعمت‌الله فيروزي به نمايندگی آستان قدس رضوي در این اجلاسيه حضور یافت و با بیان اینکه هماهنگي 260 برنامه در ايام با بركت كرامت در آستان قدس رضوي تدارک دیده شده است به اهمیت حوزه مادران و دختران در برنامه‌هاي دهه كرامت امسال اشاره کرد.
به گفته وی، نكته‌اي كه هميشه مدنظر بوده اين است كه سه شهر مشهد، قم و شيراز در برنامه‌ريزي‌ها و كميته‌هاي علمي و پژوهشي منسجم‌تر عمل كنند و به ظرفيت ايام دهه كرامت بسنده نکرده و در طول سال برنامه‌ها تداوم داشته باشد.
فیروزی با بیان اینکه توجه به حوزه مادران و دختران در برنامه‌هاي دهه كرامت امسال از برنامه‌هاي ويژه آستان قدس رضوي است، گفت: در طول ماه‌هاي گذشته سعي شده است كه با انجام كار پژوهشي سيره خانوادگي و زندگي نامه مادران و دختران ائمه اطهار(ع) بررسي شود چراكه بخش قابل توجهي از اين سيره خانوادگي مورد غفلت قرار گرفته است كه مي‌تواند به عنوان الگو براي مادران و دختران مطرح شود.
وی افزود: كنگره جهاني حضرت رضا(ع) احيا شده است و در دهه كرامت برنامه اين كنگره در شب ولادت آن امام همام اجرا مي‌شود. همچنين برپايي جشن ميلاد حضرت معصومه(س)، انتشار كتاب تصويري براي مخاطبان نوجوان و اجراي برنامه هاي ويژه بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در طول ايام دهه كرامت از ديگر برنامه‌هايي است كه اجرا خواهد شد.
شایان ذکر است، برنامه‌هاي ويژه ايام دهه كرامت از 31 ارديبهشت لغايت 10 خرداد (۱ تا ۱۱ ذيقعده) با شعار محوري "خدمت كريمانه، همدلي و اميد آفريني" در كشور برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی