پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۱

میزبانی ويژه به نشر از مخاطبان کودک و نوجوان با ۶۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب تهران

به نشر، انتشارات آستان قدس رضوی با ارائه آثاری متنوع شامل ۶۰۰ عنوان، میزبان مخاطبان کودک و نوجوان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

پورزندی مسئول غرفه انتشارات به نشر در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز، به حضور این مجموعه در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اشاره کرد و گفت: امسال انتشارات آستان قدس رضوی به نشر با برند مجموعه پروانه و کتاب‌های کودک و نوجوان در فضایی 100 متری در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود می‌پردازد. 
وی تصریح کرد: در راستای توسعه فرهنگ مطالعه تمامی آثار به نشر با تخفیف 30 درصدی به مخاطبان عرضه می‌شود و در اختیار عموم مخاطبان قرار می‌گیرد. 
مسئول غرفه انتشارات به نشر ، سبک و زندگی ایرانی و اسلامی، شناخت معصومین بویژه علی بن موسی الرضا(ع) و آثاری ویژه کودک و نوجوان با مباحثی متنوع را از موضوعات این آثار برشمرد و گفت: مجموعه خانم کلرژوبرت یکی از آثاری است که در قالب داستان مخاطب کودک را با سبک زندگی در موضوعات خودپسندی، غرور و غیبت آشنا می‌کند.
پورزندی همچنین با بیان اینکه در بخش کودک و نوجوان 600 عنوان اثر در این نمایشگاه ارائه شده است، خاطر نشان کرد: علاوه بر بخش خردسال و کودک در حوزه نوجوان نیز مجموعه کتاب‌های پروانه در قالب داستان ارائه شده است  که از جمله این آثار می‌توان به عناوینی همچون «داعشی و عاشقی»، « پیرمرد و قوری» و... اشاره کرد.
وی در ادامه به عناوین آثار این مرکز در حوزه نوجوان اشاره کرد و گفت: مجموعه چند جلدی که در قالب رمان ادبی سبک و سیره معصومین را معرفی می‌کند و «بازیگر پنجم»، «پرواز اسب سفید»،«انتقام» و ...از جمله عناوین آثار عرضه شده در این نمایشگاه است.
مسئول غرفه انتشارات به نشر در ادامه خاطر نشان کرد: امسال اتفاق جدیدی که رقم خورده حضور کتاب فروشان در این نمایشگاه است، در واقع کتاب فروشان در بخش ویژه‌ای به عرضه آثار خود می‌پردازند و مراجعان از بخش کتاب فروشان آثار مورد علاقه خود را با تخفیفاتی که در نظر گرفته شده است تهیه می‌کنند.
وی افزود: علاوه بر حوزه کتاب فروشان فروش مجازی نیز همزمان با نمایشگاه برگزار می‌شود و مخاطبان از بسترهای فضای جازی می‌توانند با جستجوی موضوع و متناسب با رده سنی کتاب خود را خریداری می‌کند.
......

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی