پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۲

حضور بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با 186 اثر در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با 186 عنوان اثر در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، با اشاره به حضور فعال این مرکز در نمایشگاه کتاب تهران گفت: این مرکز امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور یافته و در دو  بخش مجازی و حضوری به ارائه آثار خود می‌پردازد.
میثم محتاجی، مباحثی همچون علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام و اندیشه اسلامی، فرهنگ و سیره رضوی، انقلاب اسلامی، حدیث، سیره معصومین و سرگذشت‌نامه‌ها و... را از موضوعات آثار عرضه شده در این نمایشگاه ذکرکرد.
وی تصریح کرد: رونمایی کتاب «دیگر دوستی در ادیان ابراهیمی»، برگزاری نشست‌هایی با عناوین «اخلاق‌پژوهی در جهان اسلام»، «مرزهای ناشناخته در اخلاق»، نشست علمی الهیات کاربردی و همچنین معرفی و بررسی اهداف و رویکردهای کنگره جهانی امام رضا(ع) برخی از برنامه‌های این مرکز در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
محتاجی همچنین خاطر نشان کرد: تازه‌های نشر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز با عناوین «ولادت امام مهدی (عج)، پاسخ به پرسش‌ها»،«المعجم فی فقه لغة القرآن و سر بلاغته»،«گزیده خادم تراز»،«پرتوی از تفسیر اهل بیت(ع)»،«اثبات الامامه عن طریق العقل والنقل»،«شیعیان حجاز»،«انسان و خودحرمتی مشفقانه»،«دانشنامه کربلا»،« زبان‌های هم زمان» و... در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی در ادامه به استقبال بالای مخاطبان از آثار این مرکز در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» از بیستم تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه همه روزه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی