پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول خرید منابع کتابخانه مجلس:
۱۴۰۲-۰۲-۲۲

 آثار چاپی آستان قدس رضوی از مجموعه‌های  پرطرفدار در کتابخانه مجلس است

مسئول خرید منابع کتابخانه مجلس با بیان اینکه آستان قدس رضوی همه ساله کتاب‌های مرجع خوبی را در نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌دهد، گفت: فهرست نسخه‌های چاپی آستان قدس رضوی برای ما ارزشمند است.

علی اکبر بیدکی در حاشیه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، به استقبال بالای مخاطبان از آثار و منشورات آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: همه ساله در غرفه فارسی و لاتین آثار آستان قدس رضوی در این نمایشگاه حضور یافته و از این آثار خریداری می‌کنیم.
وی گفت: آستان قدس رضوی از جمله مراکزی است که آثارش در کتابخانه مجلس وجود دارد و کتابهای منابع فهرستی، منابع فقهی و کلیه منابعی که در حوزه علوم انسانی است از جمله آثار پر طرفدار این کتابخانه است.
بیدکی خاطر نشان کرد: اما امسال با توجه به گرانی کاغذ و مشکلات مالی سازمان‌ها و بودجه‌های اندکی که همه گرفتار آن هستند محبور به خریدهای کمتری هستیم و باید در انتخاب و خرید آثار دقت بیشتری کنیم.
شایان ذکر است، سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی