پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران؛
۱۴۰۲-۰۲-۱۹

اولین جلسه کارگاه آموزشی فرشینه و تسبيح تزئینی برگزار شد

جلسه اول از دوره آموزشی فرشینه و تسبیح تزئینی در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ در سرای محل بهاران کوهسار دایر شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه 5 تهران از برگزاری اولین جلسه دوره های آموزشی فرشینه و تسبیح تزئینی خبر داد و گفت: هدف کانون کارآفرینی و اشتغال از برگزاری این دوره های جدید، ایجاد کارآفرینی و اشتغال با توجه به تغییر سلیقه و  تغییر مدل های مشتری پسند است و تولید کننده بایستی همراه با تغییر سلیقه و مدل های روز اقدام به تولید محصولات جدید نماید. 
وی اظهار داشت: کانون کارآفرینی و اشتغال ضمن ایجاد شغل و درآمدزایی برای مردم منطقه مخصوصاً بانوان و خواهران، رسالت خدمت رضوی خود می داند که همزمان با بررسی بازارهای فروش و سلیقه خرید مشتریان، اقدام به برگزاری کلاس های رایگان و آموزش تولید محصولاتی از قبیل فرشینه نموده است.
مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه 5 تهران خاطرنشان کرد: فرشینه همان فرش سابق است اما با رویکردی خیلی جدید و مد روز و مشتری پسند، تولید فرشینه به دو صورت ماشینی و دستی انجام می شود و در کل دارای انواع مدل ها و تنوع رنگ بسیار زیاد و زیباتر از مدل های قبلی فرش بوده و بسیار مشتری پسند است. 
وی افزود: محصولات تولیدی فرشینه دست بافت مانند پادری، پاتختی، کوسن، دیوارآویز، همچنین فرشینه برای آشپزخانه، داخل اتاق خواب های کودک و بزرگسال های هم بسیار زیبا و کاربردی است. 
مقدم عنوان کرد: فرشینه ها به دلیل سبک بودن راحتی در شستشو تنوع طرح، رنگ و سایز به تازگی مورد توجه مردم واقع شده است و با وسایلی نظیر کاموا، نخ با الیاف طبیعی و مصنوعی در رنگ ها متنوع، میل بافتنی و قلاب، قیچی، سوزن، نشانه گیر و گیره به سادگی قابل تولید بوده و با کمترین هزینه بیشترین سود را برای تولید کننده خواهد داشت.
وی همچنین در مورد دوره جدید تسبیح تزئینی گفت: این دوره رایگان بوده و طی ۶ جلسه، هنرجویان تولید و ساخت انواع مدل های تسبيح تزیینی دست ساز و بسیار زیبا را آموزش خواهند دید. 
گفتنی است دوره فرشینه ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۶:۳۰ و دوره تسبیح تزئینی ساعت۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ روزهای شنبه در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران، سرای محله بهاران کوهسار برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی