پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر:
۱۴۰۲-۰۲-۱۹

خدمتگزاری به آستان مقدس معصومین(ع) موهبتی بسیار ارزشمند است

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: درسالروز میلاد حضرت معصومه(س) برنامه های دهه کرامت با به اهتزاز در آمدن بزرگ ترین پرچم علی ابن موسی رضا(ع) در کنار آب های نیلگون خلیج فارس در استان آغاز می شود.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، نشست خبری مراسم دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید دراستان با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد.

همزمان با نزدیک شدن به دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و مراسم دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید در استان بوشهر همراه با حضور خادمان حرم رضوی، نشست خبری مدیر کانون های خدمت رضوی استان و مسئول ستاد زیر سایه خورشید برگزار شد.
مهران خورده بین مقدم مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر خدمتگزاری به آستان مقدس معصومین(ع) را موهبتی بسیار ارزشمند دانست و گفت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت با تعامل و همراهی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در استان بوشهراجرا می شود.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان ازآغاز برنامه های دهه کرامت با به اهتزازدرآمدن بزرگ ترین پرچم علی ابن موسی رضا در کنار آب های نیلگون خلیج فارس خبر داد و یادآور شد: هدف کاروان زیر سایه خورشید ترویج سنت و سیره امام رضا علیه السلام و ترویج و تقویت ارتباط با امام رضا(ع) از طریق زیارت از راه دور است.
وی با بیان اینکه استان بوشهر یکی از نقاط کشور است که همواره در این چند سال استقبال قابل تحسینی از مراسم زیر سایه خورشید داشته است اضافه نمود: از جمله برنامه های این ایام اعزام کاروان بیماران صعب العلاج به مشهد مقدس، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، نورافشانی و آذین بندی محلات، و برگزاری کاروان های شادی در شهرستان ها، تجلیل از ورزشکاران کشوری، جشن شکوه مادران رضوی و دختران رضوی خواهد بود. 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از وجود 250 کانون تخصصی و 150 کانون عمومی درشهرها و بخش های استان بوشهر خبر داد.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی