پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

 معرفی کتاب «عقیله» اثر برگزیده به‌نشر در نمایشگاه کتاب تهران

همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مراسم بزرگداشت الهام امین نویسنده کتاب «عقیله» اثر برگزیده جایزه جلال آل احمد درسالن جوایز کتاب‌های سال جمهوری اسلامی ایران برگزار و این اثر به بازدید کنندگان معرفی می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، در این مراسم که امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در سالن جوایز کتاب‌های سال جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد شد از الهام امین نویسنده این اثر به عنوان یکی از زنان برگزیده جایزه جلال آل احمد تقدیر می‌شود.
کتاب «عقیله» اولین رمان الهام امین، دانش‌آموخته دکتری علوم سیاسی و از شاعران معاصر کشور است که به بیان زندگی و شخصیت حضرت زینب(س) می‌پردازد.
این اثر که در سال گذشته در به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است، تاکنون پنج نوبت چاپ را پشت سرگذرانده و موفق به کسب رتبه برتر در پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، جشنواره کتاب سال خراسان رضوی و برگزیده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۱شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی