پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

ارتقاء سلامت نان، محور تفاهم نامه شرکت خمیرمایه رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد

با هدف ارتقاء کیفیت و سلامت انواع نان در کشور، شرکت خمیرمایه رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد تفاهم‌نامه همکاری را برای تولید محصول جدید «خمیرمایه دو در یک» امضا کردند.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به نیازسنجی انجام شده در بازارهای هدف، تولید محصولات جدید بر پایه مخمر نانوایی در دستور کار شرکت خمیرمایه رضوی قرار گرفته است تا با همکاری دانشکده داروسازی، این محصول برای رفع نیاز بازارهای داخل تولید و عرضه شود.
 

لزوم افزایش کیفیت و سلامت نان
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی اظهار کرد: تولید و عرضه محصول جدید خمیرمایه دو در یک، یکی از پروژه‌هایی است که با هدف تولید، ایجاد اشتغال و رفع نیاز مشتریان در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
محمدصادق مروارید درباره این محصول گفت: خمیرمایه دو در یک متشکل از بهبود دهنده نان و مخمر نانوایی خمیرمایه است که باعث افزایش عملکرد و بهبود خصوصیات ظاهری نان می‌شود.
او تاکید کرد: این محصول با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است.
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی، ارتقای سلامت و بهداشت نان، کاهش قیمت تمام شده محصول در نانوایی‌ها، افزایش راندمان تولید نان، سهولت در استفاده و... را بخشی دیگر از مزیت‌های خمیرمایه دو در یک برشمرد.
 

تولید مخمر خشک غیر فعال
او اظهار کرد: مخمر خشک غیرفعال یکی دیگر از محصولاتی به‌شمار می‌رود که قرار است توسط کارشناسان و مدیران شرکت خمیر مایه رضوی تولید شود.
مروارید ادامه داد: مخمر غیرفعال، کاملا ارگانیک و محصولی نوآورانه در شرکت خمیرمایه رضوی است که برای نخستین بار در کشور توسط این شرکت تولید می‌شود. 
او درباره کاربردهای این محصول گفت: مخمر غیرفعال علاوه بر استفاده در صنایع خوراک دام، آرایشی و بهداشتی و نیز علوم آزمایشگاهی، به عنوان طعم‌دهنده‌های صنعتی و به منظور افزایش ترد پذیری و غنی‌سازی انواع کیک و کلوچه، بیسکویت، نان، خمیر پیتزا و... استفاده می‌شود.
مروارید، غنی‌سازی انواع نان برای رفع کمبود مواد معدنی و ویتامین‌های گروه B در افراد را یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از مخمر غیرفعال در نان‌های صنعتی عنوان کرد.
او ادامه داد: استحکام و توان نان، افزایش قدرت شبکه گلوتنی محصول و افزایش تحمل خمیر در تمامی مراحل آماده‌سازی تا پخت، بخشی دیگر از این مزایا به‌شمار می‌رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی