پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

راهیابی 19 دانش آموز مدارس امام رضا(ع) به مسابقات کشوری قرآن کریم

۱۹ دانش آموز مدارس امام رضا(ع) پس از رقابت با دانش آموزان شرکت‌کننده از استان خراسان رضوی، به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی که قرار است تیر و مرداد سال جاری برگزار شود، راه پیدا کردند. 

به گزارش آستان نیوز، در این دوره از مسابقات که با استقبال دانش آموزان واحدهای مختلف مدارس امام رضا(ع) همراه بود، ابوالفضل ایوبی در رشته حفظ20 جزء، محمدطاها شیخ زاده در رشته مداحی، یاسین شریعتی در رشته مداحی، محمدعلی رحمتی در رشته گفتمان مهدوی، سینا یوسفیان در رشته گفتمان مهدوی از دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) واحد14 به مرحله کشوری صعود کردند. به علاوه، سینا تیزابی مشهدی در رشته حفظ‌کل و نیز امیررضا خسروی در رشته حفظ ۱۰ جزء به عنوان شرکت‌کننده ذخیره معرفی شدند. 
به علاوه زهرا حیدرلی، مطهره همایی، مبینا رحمانی، فاطمه فرجی، الهه عجمی، مبینا دهقان زاده، زینب رحیمی و ملیحه دوستی در رشته گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی از دبیرستان امام رضا(ع) واحد1 ضمن کسب مقام دوم استان در این رشته، موفق به راه‌یابی به مرحله ملی شدند. 
همچنین از این واحد آموزشی، فاطمه فرجی در کنار افتخارآفرینی در قالب گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی، در رشته ترتیل نیز موفق به کسب رتبه نخست استان خراسان رضوی شد ولی با توجه به حذف رقابت‌های کشوری این رشته، امکان شرکت در این مرحله را ندارد. 
محمد آدینه نژاد دانش آموز دبیرستان امام رضا(ع) در رشته احکام واحد۱۵ و نیز امیرحسین نصری دانش آموز دبیرستان امام رضا(ع) واحد۱۱ در رشته تفسیر و فهم قرآن، یاسین وزیری دانش آموز دبیرستان امام رضا(ع) واحد10 در رشته انشای نماز، محمد سیدی در رشته فهم قرآن از متوسطه دوره دوم امام رضا(ع) واحد4، اسما فلکی دانش آموز دبیرستان امام رضا(ع) واحد12و19 در رشته قرائت به مرحله کشوری این رقابت ها راه یافتند.
گفتنی است، دانش آموزان علیرضا آخوندی، محمد طاها خاوریان و مهدیار عدالتی مهر از دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد شهرستان سرخس نیز موفق به کسب ۳ رتبه در مسابقات قرآن عترت و نماز این شهرستان شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی