پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور پر شور خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۲-۰۲-۲۰

مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی برگزار شد

با حضور مسئولان جنوب کرمان، هنرمندان و خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام میثم  تارم، امام جمعه جیرفت در این مراسم با اشاره به اینکه قرآن یک اثر هنری بی نظیر است عنوان کرد: آن چیزی که باعث گسترش و جذب افراد به سمت دین اسلام شد، جنبه هنری قرآن بود و پیامبر گرامی اسلام هنرمندانه باعث پیشرفت اسلام در جهان شد.

در ادامه این مراسم بهمن مسلمی مهنی، مدیر کل ارشاد جنوب کرمان ضمن خیرمقدم به هنرمندان، ابراز داشت: آستان مقدس امام رئوف به عنوان چشمه ای جوشان همه هنرمندان را سیراب می‌کند و جشنواره  ملی تئاتر رضوی باعث خلق آثار هنری با رنگ و بوی دینی در کشور شده است.

مسلمی با تاکید بر اینکه این جشنواره همواره نخبگان، هنرمندان و مشتاقان تئاتر رضوی را دور هم جمع کرده است، ادامه داد: جنوب کرمان مفتخر به میزبانی از هنرمندان ولایی است که در خلق آثار هنری با هدف گسترش فرهنگ رضوی گام برمی دارند.

دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی  رضوی کشور در جنوب کرمان و به میزبانی  شهرستان جیرفت به مدت سه روز،  میزبان ۱۶ گروه تئاتر از سراسر کشور است.

خادمیاران رضوی جیرفت در حاشیه این جشنواره ملی به شهروندان و هنرمندان خدمت رسانی می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی