پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی سیرجان؛
۱۴۰۲-۰۲-۲۰

هشتمین دوره آموزشی ارتقای ثبت عملکرد خادمیاران برگزار شد

به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان سیرجان جهت ارتقای ثبت عملکرد خادمیاران رضوی هشتمین دوره آموزشی خادمیاران رضوی در سالن اجتماعات مرحوم طاهره صفارزاده دانشگاه پیام نور سيرجان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین پورخراسانی، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان گفت: با تدابیری که از سوی آستان قدس رضوی برای کیفیت بخشیدن به فعالیت خادمیاران رضوی اندیشیده شده است، حدود یکصد نفر از یاوران رضوی سیرجانی به خادمیاری ارتقاء یافتند که می بایست برای آشنایی با سامانه خادمیاری و نحوه صحیح ثبت فعالیت ها برای این بزرگواران دوره ای برگزار کنیم که این امر با برنامه ریزی همکارانم محقق شد.

پورخراسانی جذب تعداد زیادی از یاوران رضوی را یکی از برنامه های آتی کانون خدمت رضوی شهرستان عنوان کرد و افزود: هرکس با توجه به تخصصی که دارد به کانون های خادمیاران رضوی شهرستان، که در سیزده مسجد راه اندازی شده است، مراجعه و با هماهنگی مسؤولان مربوطه به فعالیت پرداخته‌ و همکاری کنند و این فرصت مناسب را جهت خدمت به دستگاه امام مهربانی ها غنيمت شمارند.
وی در ادامه یادآور شد: ساختمان مستقلی برای دفتر مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان در نظر گرفته شده‌ است و از عموم خادمیاران و یاوران رضوی درخواست کردند که ارتباط خود را با این دفتر برقرار کرده‌اند و با مسؤولان کانون های عمومی و تخصصی همکاری داشته باشند.

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور ۲۰۰ خادمیار و یاور رضوی به مدت ۱۵۰ دقیقه برگزار شد و بانوان خادمیار معصومه ایران نژاد و مهدیه هاشمی در خصوص نحوه انجام فعالیت ها و ثبت آن در سامانه خادمیاری مطالب مفید و ارزشمندی را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی