پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۱

دیدار خادمیاران رضوی با مدیر آموزش و پرورش جیرفت

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان جیرفت با هدف همکاری و تعامل کانون تخصصی تعلیم و تربیت اداره آموزش و پرورش با مدیر این اداره دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در این دیدار از تلاش های معلمان در اعتلای نظام تعلیم و تربیت تشکر کرد و گفت: دانش‌آموزان امروز، نسل آینده ایران اسلامی را می‌سازند آموزش این نسل می‌تواند توسعه  و پیشرفت را بیش از امروز حاصل کند و از همین روست که نقش بی‌بدیل معلم آشکار می‌شود.

وی افزود: خادمیاران و یاوران کانون تعلیم و تربیت شهرستان همراه و همدل فرهنگیان هستند و به عنوان بازوی آموزشی در کنار آموزش و‌پرورش آماده خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت هستند.

در ادامه این دیدار میثم حسینی، مدیر آموزش و‌ پرورش شهرستان ابراز داشت: همه تلاش و دغدغه ما در مدیریت آموزش و پرورش معطوف به تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است.

حسینی عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همسویی اداره آموزش و پرورش و کانون تعلیم و تربیت در زمینه های فرهنگی، آموزشی و معیشتی از دانش آموزان نیازمند  حمایت کنیم.

در پایان این جلسه  مقرر شد خادمیاران و یاوران کانون تعلیم و تربیت با توجه به نزدیک شدن امتحانات پایان ترم با برگزاری کلاس های تقویتی به دانش آموزان نیازمند خدمت رسانی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی