پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۲

بانوی خادمیار نخبه آران و بیدگلی برگزیده جایزه ملی البرز شد

سمیه مهدیه، بانوی نخبه و خادمیار کانون تخصصی تعلیم و تربیت آران و بیدگلی و طلبه برتر، برگزیده جایزه ملی البرز و مفتخر به دریافت نشان البرز شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: سمیه مهدیه، بانوی خادمیار آران و بیدگلی، طلبه و دانشجوی برتر مقطع کارشناسی ارشد به عنوان طلبه حوزه علمیه معصومیه با شرکت در شصت و یکمین دوره جایزه البرز توانست در رشته تفسیر تطبیقی با مباحث خانواده و اقتباس از قرآن و نهج‌البلاغه طلبه برتر مقطع سطح ۴ و تحصیل همزمان در سه رشته انتخاب و معرفی شود.

عباس آذرباد افزود: سمیه مهدیه که همچنین توفیق خادمیاری در کانون‌ تخصصی تعلیم و تربیت دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل را نیز دارد تحصیل همزمان در سه رشته سطح ۴ تفسیر تطبیقی، کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق و سطح ۳ مشاور خانواده را دارد.

وی با تاکید بر اینکه خانم سمیه مهدیه نویسنده بیش از ۱۰ عنوان کتاب و مقالات علمی و پژوهشی در زمینه فقهی و خانواده است تصریح کرد: بانوی نخبه و خادمیار آران و بیدگلی همچنین تاکنون رتبه برتر مقالات علمی در چندین همایش ملی از جمله رتبه برتر مقاله نویسی در جشنواره کلینی، همایش علوی، جشنواره قرآن و عترت را در کارنامه علمی خود ثبت کرده است.

به گفته وی این خادمیار نخبه آران و بیدگلی عضو جامعه نخبگان و استعدادهای برتر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران و استاد حوزه و دانشگاه را علاوه بر کسوت مشاور خانواده دارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار کرد: معرفی و تجلیل از نخبگان علمی کشور در همایش جایزه ملی البرز در سالن همایش های صداو سیما برگزار شد که نشان البرز به سمیه مهدیه با توجه به سوابق متعدد علمی و پژوهشی و تألیفات متعدد وی در زمینه فقهی و خانواده در رشته تفسیر به وی اهدا شد.

آذرباد یادآورشد: سمیه مهدیه متولد سال ۶۲ در شهرستان آران و بیدگل، متاهل، دارای ۲ فرزند، دانش آموخته مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها آران و بیدگل، طلبه برتر، دانشجوی برتر، حافظ کل نهج‌البلاغه، استاد راهنمای پایان نامه های سطح۳ و مبلغه است.

به گفته وی ۶۱ نفر از نخبگان و برترین‌های علمی شامل ۶ دانشمند، هشت مخترع و فناور، هفت نفر از طلاب، ۱۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی و ۳۰ نفر از دانشجویان علوم پایه، علوم انسانی، علوم فنی، کشاورزی و هنر در جایزۀ ملی البرز تقدیر شدند.

بنیاد فرهنگی البرز سال ۱۳۴۲ شمسی به همت مرحوم حسینعلی البرز، مردی خیراندیش و نیك‌سیرت با هدف كمك به اشاعه فرهنگ كشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش­‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی برای اعطای جایزه بنیاد البرز تاسیس و وقف شد.

این بنیاد طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی