پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

برگزاری نشست شورای سیاست گذاری جشن های زیر سایه خورشید و دهه کرامت در کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به پتانسیل و ظرفیت جوانان راهکار موفقیت در عرصه های فرهنگی و برپایی برنامه های دهه کرامت بهترین فرصت برای حضور آنان است.

 به گزارش آستان نیوزاز کرمانشاه، نشست شورای سیاستگذاری جشن های بین المللی زیر سایه خورشید و دهه کرامت صبح امروز در بیت امام جمعه برگزار شد.

دهه کرامت از سی و یکم اردیبهشت امسال همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر آغاز می‌شود و تا ۱۰ خرداد سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام ادامه دارد.

برنامه های امسال این دهه با شعار خدمت کریمانه، همدلی، امیدآفرینی برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به ظرفیت جوانان راهکار موفقیت در عرصه های فرهنگی و برپایی برنامه های دهه کرامت بهترین فرصت برای حضور آنان است.

آیت الله علما خطاب به مسئولان افزود: برای حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی می بایست فعالیت های فرهنگی برای جذب جوانان هوشمندانه و خلاقانه باشد.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق هجمه‌های فرهنگی سعی دارد تا جوانان را به سمت انحراف ابتذال و فرهنگ بیگانه سوق دهد لذا آموزش و پرورش و دانشگاه ها می بایست با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در این مسیر کوشا باشد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برپایی جشن روز دختر در سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد و گفت: امسال میزبان سه کاروان از خادمان رضوی و پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام هستیم که ۳۰۰ برنامه را در سراسر استان اجرا خواهند کرد .

امامیان افزود : برپایی جشن های محلی و منطقه‌ای، اطعام رضوی، جشن میلاد حضرت رضا علیه السلام در استادیوم ورزشی آزادی کرمانشاه، برگزاری مراسم عصر شعر ملکوت هشتم، مسابقات ورزشی فرهنگی، پیاده روی بزرگ خانوادگی و پویش همه خادم امام رضایم در نظر گرفته شده است که جزییات آن تا پایان هفته در رسانه ها اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی