پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی برگزار شد؛
۱۴۰۲-۰۲-۲۳

اولین جلسه توجیهی و آموزشی خادمیاران رضوی کانون اشتغال کرمان

اولین جلسه توجیهی و آموزشی خادمیاران رضوی کانون اشتغال کرمان در سال جدید با حضور خادمیاران و مسئولین این کانون برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمد هادی پورنجیب از تدوین سند اشتغال استان با مشارکت و همکاری جامعه دانشگاهی و مسئولین دولتی و غیر دولتی خبر داد و گفت: هدف و تکلیف ذاتی این کانون، تهیه برنامه ای جهت رفع مشکل اشتغال، کارآفرینی ارائه راهکارها جهت حل مشکلات استان است.

وی با اشاره به نوپایی این کانون و تهیه این سند برای اولین بار در کشور افزود: امیدواریم با همکاری مسئولین و ارگان ها این سند که نتیجه تلاش شبانه روزی ۲ ساله کانون اشتغال است به نتیجه مطلوب برسد و یک الگوی مناسب برای کل کشور و جامعه شود.

پورنجیب با اشاره به حس ناب خدمتگزاری در بارگاه امام رضا(ع)، اظهار داشت: خدمت در محله و منطقه همچون خدمت در آستان قدس رضوی ارزشمند است و نحوه خدمت و همیاری در سطح شهرستان کرمان برای محرومین و نیازمندان همان مصداق خدمت در صحن حرم رضوی است.

پورنجیب ادامه داد: این کانون از تمامی ایده ها در زمینه ی اشتغال و کارآفرینی حمایت می‌کند و در طی مساعدت هایی که از آستان قدس رضوی داشتیم به طرح های نو و خلاقانه‌ در این زمینه وام هم تعلق خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: این کانون دارای کارگروه تخصصی است که افرادی در زمینه توانایی لازم و ایده های نوآورانه را داشته باشند استقبال خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی