پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

خادمیاران متخصص موتور پیشران خبر و فضای مجازی هستند

مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان با بیان اینکه به کارگیری نیروهای متخصص باعث افزایش کیفیت و بازنشر تولیدات خادمیاران می شود گفت: هدف از پایش خادمیاران افزایش بهره وری است که در این راستا پس از پایش برنامه هایی برای افزایش مهارت خادمیاران در این عرصه اجرا خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مهدی ستوده در نشست هم اندیشی دبیران استان اصفهان و مسؤلان کانون های تخصصی که به میزبانی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، گفت: اتفاقات شاخصی در عرصه خادمیاری رخ می دهد که اگر از طریق دبیران شهرستان زودتر اطلاع رسانی شود محتوای خبری مناسب و اثرگذاری تولید خواهد شد و این امر مرهون فعالیت نیروهای متخصص به عنوان رابط خبری است که همت و دقت دبیران شهرستان را در انتخاب این افراد می طلبد.

وی با تأکید بر به کارگیری نیروهای متخصص در عرصه خبر و فضای مجازی اظهار داشت: کانون تخصصی خبر و فضای مجازی یکی از پر تعدادترین کانون هاست که طبق آخرین اطلاعات ۲۲۵ خادمیار این عرصه را انتخاب کردند که قبلا بالغ بر ۳۰۰ نفر بودند.

ستوده در ادامه گفت: در حال پایش و سازماندهی خادمیاران این عرصه هستیم، با بررسی های انجام شده متوجه شدیم تعدادی از خادمیاران در دوران کرونا این عرصه را انتخاب کردند تا همچنان بتوانند به عنوان خادمیار فعال باشند که به همین علت تعدادی از خادمیاران توان کافی در انجام خدمت را ندارند و این باعث کاهش راندمان خادمیاران است.

وی افزود: هدف از پایش خادمیاران افزایش بهره وری است که در این راستا پس از پایش برنامه هایی برای افزایش مهارت خادمیاران در این عرصه اجرا خواهد شد، همچنین آموزش خادمیاران و یاوران رضوی در دستور کار است که در حال حاضر موفق به تهیه یک مکان جهت برگزاری کلاس شدیم و در مرحله تجهیز قرار داریم.

وی در پایان از ایجاد آدرس اصفهان رضوی در تمام پیام رسان های داخلی و همچنین سایت آن به عنوان مرجع تمام اخبار استان اصفهان خبر داد و گفت: کانون های شهرستان می توانند برای اطلاع رسانی محلی خود از این آدرس به همراه نام شهرستان خود استفاده کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی