پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۴

نماینده تربت حیدریه از غرفه به‌نشر در نمایشگاه کتاب بازدید کرد

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده تربت حیدریه در بازدید از غرفه کتاب‌هاي انتشارات به‌نشر در بخش‌های عمومی و کودک و نوجوان گفت: انتشارات به‌نشر طی چند سال گذشته  توانسته جایگاه بسیارخوبی در بین موسسات انتشاراتی کشور به خود اختصاص دهد.

 به گزارش آستان‌نیوز، دکتر محسن زنگنه در این بازدید گفت: تنوع محتوایی آثار، دینی و مذهبی بودن و نگاه از دریچه شریعت به آثار، از ویژگی‌های این انتشارات محسوب می‌شود.

 وی ادامه داد: حفظ نگاه دینی مذهبی در آثار تولیدی  در آثار کودک، توجه به شاخصه‌هایی که باعث رونق این انتشارات و جذب مخاطب می‌شود از عواملی است که منجر شده این انتشارات در حوزه‌های کودک و‌ نوجوان آثار خوب و فاخر منتشر کند، به نحوی که می‌توان رتبه یک و برتر در حوزه انتشار کتاب‌های دینی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان را به انتشارات به‌نشر داد. 

نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات ادامه داد: با توجه به بازدیدی که از غرفه کتاب‌هاي عمومی به‌نشر داشتم این نکته قابل مشاهده بود که انتشارات به‌نشر نیز در حوزه تولید کتاب‌های عمومی برای مخاطب بزرگسال نیز توانسته به خوبی عمل کند و آثار متنوعی را  منتشر کند که ضمن استقبال گسترده مخاطبان، در حوزه ملی و بین‌المللی جوایز مختلفی را به خود اختصاص دهد.

زنگنه یادآور شد: انتشارات به‌نشر وابسته به آستان ملکوتی حضرت رضا(ع)، عالم آل محمد (ص) توانسته با انتشار آثار خوب دینی و مذهبی  شأن و جایگاه حضرت را به خوبی حفظ کند امید است که این انتشارات در نشر معارف اسلامی همواره موفق عمل کند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی