پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۴

ارسال 108 مقاله علمي به همايش ملي-بين‌المللي «اوقات فراغت»

دبير علمي همايش ملي-بين‌المللي «اوقات فراغت» که به همت دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) برگزار می شود، از ارسال 108  مقاله علمي به دبيرخانه برگزاري اين همايش خبر داد.

به گزارش آستان‌نیوز، دكتر مهدي طالب‌پور با اعلام اين خبر گفت: با فراخوان صورت گرفته  108 مقاله علمي به دبيرخانه برگزاري سومين همايش ملي و دومين همايش بين المللي «اوقات فراغت» واصل شده است.
وي «فناوري‌هاي دانش بنيان در كسب و كارهاي ورزشي» و «غني سازي اوقات فراغت ورزشي در اقشار مختلف (سالمندان، جوانان، شاغلين و ....)» را دو محوري عنوان كرد كه بيشترين مقالات دريافتي را به خود اختصاص داده است.
 

ثبت در پايگاه استنادي جهان اسلام
دكتر طالب‌پور با اشاره به ثبت همايش در پايگاه استنادي علوم جهان اسلام(ISC)، گفت: سومين همايش ملي بين المللي اوقات فراغت با توجه به اهميت و سطح علمي بالاي آن در پايگاه استنادي علوم جهان اسلام به نشاني https://conf.isc.ac/fa/ و با كد اختصاصي ۰۲۲۳۰-۷۱۹۰۶ نمايه شده است و تمامي مقالات پذيرفته شده در اين همايش از امتياز پژوهشي بهره‌مند مي‌شوند.
 اين استاد دانشگاه افزود: بر اساس مصوبه وزارت علوم تحقيقات و فناوري، تنها همايش‌‌ها و كنگره‌‌هاي ثبت شده در پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC)   داراي اعتبار علمي بوده و امتياز پژوهشي و نمره پايان ‌نامه صرفاً به مقالات ارائه شده در همايش‌هاي نمايه شده در ISC تعلق خواهد گرفت. 
دكتر طالب‌پور، فناوري‌هاي دانش‌بنيان در كسب و كارهاي ورزشي، نوآوري‌هاي كاربردي در توسعه كسب وكارهاي ورزشي، غني‌سازي اوقات فراغت ورزشي در اقشار مختلف، اوقات فراغت ورزشي در مناطق محروم و كم برخوردار، اوقات فراغت ورزشي و جوامع خاص و غني سازي اوقات فراغت در تربيت بدني آموزش و پرورش را محورهاي اين همايش عنوان كرد.
عضو هيأت علمي گروه علوم ورزشي دانشگاه فردوسي در ادامه، تفريحات سالم اسلامي ايراني با رويكرد جايگزين در اوقات فراغت ورزشي، الگوهاي گذران اوقات فراغت ورزشي در جوامع بين الملل و مباحث نوين در مديريت اوقات فراغت ورزشي اقشار مختلف جامعه را از ديگر محورهاي همايش بين المللي اوقات فراغت برشمرد.
شايان ذكر است، دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) دومين همايش بين‌المللي و سومين همايش ملي «اوقات فراغت» را در راستاي تحقق شعار سال 1401 (اشتغال، توليد، دانش بنيان) و منويات مقام معظم رهبري و ماموريت‌هاي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) و آستان قدس رضوي، با رويكرد كسب و كار دانش بنيان و اشتغال‌آفرين و سلامتي و تندرستي در اقشار مختلف جامعه با ميزباني مشترك دانشگاه هاي تبريز، مازندران و شيراز 27 و 28 ارديبهشت ماه به صورت نيمه حضوري برگزار مي‌كند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی