پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

۴۰۰۰ اثر در بخش داوری اولین جشنواره جوانه های رضوی تعیین تکلیف شد

داوران خادمیار کانون های خدمت رضوی استان تهران آثار ارسال شده به جشنواره جوانه های رضوی را بازبینی و آثار برتر شرکت کنندگان را معرفی کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران داوری آثار اولین جشنواره جوانه های رضوی به همت کانون خدمت رضوی هنر استان تهران اجرا و در دبیرستان نورا با مشارکت و میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۵ برگزار شد.
این جشنواره در رشته های عکاسی، خطاطی، پادکست، فیلم کوتاه، مداحی، قرآنی، پویا نمایی، دلنوشته و نقاشی برای دانش آموزان با مشارکت کانون های خدمت رضوی استان تهران و اداره آموزش و پرورش کل استان تهران از تاریخ ۱۵ فروردین لغایت ۲۰ اردیبهشت برگزار و آثار برتر توسط داوران انتخاب و به دبیرخانه جشنواره معرفی شد. 
علی اکبر رضایی دبیر جشنواره در راستای برگزاری اولین جشنواره جوانه های رضوی اظهار داشت: جشنواره با پیشنهاد دفتر خدمت رضوی استان تهران به ادارات کل آموزش و پرورش استان تهران و پس از عقد تفاهم نامه به کلیه  مدارس استان تهران ابلاغ شد و استقبال بی نظیری از آن شد. 
وی عنوان کرد: هدف اصلی و مهم این جشنواره، توسعه فرهنگ رضوی بین دانش آموزان است و برنامه هایی نظیر دوره های آموزشی و معرفتی در طول سال برای برگزیدگان و شرکت کنندگان در جشنواره در نظر گرفته شده که پس از اختتامیه ابلاغ خواهد شد و بعد از شرکت در دوره ها دانش آموزان عنوان محب الرضا(ع) را کسب خواهند کرد.
دبیر جشنواره در ادامه گفت: در چهار قالب هنری، رسانه ای، آوایی و شعر و ادب حدود ۴۵۰۰ اثر از طریق شبکه های اجتماعی شاد، بله، ایتا، سروش و سایت استان تهران به جشنواره ارسال شد که آثار بعد از دسته بندی دراختیار داوران قرار گرفت. 
وی خاطرنشان کرد: داوران همه از خادمیاران کانون های خدمت ضوی استان تهران انتخاب شدند و هرکدام از آن ها در بخش های تخصصی مربوطه آثار را بررسی و بعد از گذشت ساعت ها اسامی برگزیدگان را معرفی کردند.
نرگس خیری مسئول کانون خدمت رضوی هنر استان تهران در آخر اشاره ای به مراسم اختتامیه و جوایز جشنواره داشت و گفت: روز پنجم خرداد ماه طی مراسمی که در تالار فرهنگ برگزار می شود اسامی برگزیده گان اعلام و به سه نفر اول هدیه سفر به مشهد مقدس و تا نفر دوازدهم جوایزی ارزنده و به کلیه شرکت کنندگان لوح سپاس اهدا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی