پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۲۲
۱۴۰۲-۰۲-۲۴

اولین نشست تخصصی رابطان کانون خبر و فضای مجازی و روابط عمومی استان تهران تشکیل شد

اولین جلسه ماهانه مسئولان روابط عمومی و کانون تخصصی خبر و فضای مجازی در مجتمع اجتماعی، فرهنگی امام علی(ع) واقع در شهرک گلستان با استقبال خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، رابطان و مسؤلان کانون‌های خبر و فضای مجازی و روابط عمومی مناطق و شهرستان های استان در مجتمع اجتماعی، فرهنگی امام علی(ع) شهرک گلستان به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۲۲ به همفکری پرداختند.
نشست تخصصی با قرائت آیاتی از قرآن کریم، همخوانی صلوات خاصه امام‌ رضا علیه السلام و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مهدی آذرمکان مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن خوشامدگویی به حاضران اظهار داشت: یکی از وظایف مسئولان‌ مناطق اطلاع و پیگیری اتفاقات و رخدادهای مهم منطقه است و حتما با رسانه های محله ای ارتباط داشته و مراسم های ویژه محله ها پوشش تصویری و خبری داده شود و اطلاع رسانی ها و فعالیت‌ کانون های خدمت رضوی  از طریق همین رسانه های محله ای به گوش اهالی رسانده شود.
وی گفت: ارتباط با رسانه های استانی و شبکه های خبری در صدا و سیما و رادیو یکی دیگر از وظایف کانون است.
احمد زمردی مسئول کانون خبر و فضای مجازی تهران نیز درباره برنامه‌های استانی دهه کرامت و ضرورت پوشش کامل تصویری و خبری مراسم سخن گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام است که با شروع دهه کرامت آغاز می شود. مراسم شکوه مادری ویژه بانوان، جشن تکلیف ۴۰۰۰ نفری دختران، برنامه ویژه مخصوص برادران و خادمیاران در حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) و اختتامیه جشنواره جوانه های رضوی در تالار فرهنگ از برنامه‌های ویژه دهه کرامت است.
در ادامه مسئولان و رابطان مناطق و شهرستان‌های استان تهران دغدغه‌ها، کمبودها و نقاط قوت منطقه تحت پوشش خود را با مسئولان در میان گذاشتند و پاسخ و راه حل مناسب را دريافت کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی