پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۴

تمجید دکتر شفیعی کدکنی از آثار بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی

دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی ازغرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در سالن ناشران خارجی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و آثار این بنیاد را تمجید کرد.

 این نویسنده و شاعر بر جسته کشور در حاشیه این بازدید از غرفه آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن تمجید از آثار مجموعه انتشارات این مجموعه، خاطر نشان کرد: همه ما نویسندگان و اهل قلم باید در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی اهتمام داشته باشیم.
وی ابراز کرد: خوشبختانه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تولید این آثار به توجه ویژه‌ای داشته و دارد و آثار ارزنده‌ای را تولید کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است‌.
شفیعی کدکنی افزود: بنده با آثار استاد واعظ زاده خراسانی که تولیدات ارزشمندی همچون "المعجم فی فقه لغه القرآن و سر بلاغه" را از خود به یادگار گذاشته است، آشنایی دارم و این اثر فاخر را مطالعه کرده‌ام که در نوع خود بی نظیر است. 
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در حال مطالعه تفسیر قاضی نور الله شوشتری یکی از آثار بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی هستم که به تحقیق، تصحیح، اشراف، نظارت و مقدمه دکتر مهدوی راد، دکتر نجارزادگان و همکاران ایشان به زیور طبع آراسته شده است.
شایان ذکر است، مجموعه 5 جلدی تفسیر «کشف القناع» اثر شهید قاضی نورالله شوشتری مشتمل بر حواشی ارزشمند قاضی نورالله شوشتری بر تفسیر بیضاوی در تفسیر سوره های حمد تا ماده است که در سال 98 از سوی دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در قم، رونمایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی