پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۴

حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه 24 اردیبهشت، از غرفه آستان قدس رضوی در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، ایشان صبح امروز به مدت سه ساعت از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در محل مصلای تهران بازدید کردند.
رهبر انقلاب در این بازدید که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، درجریان تازه‌های نشر و کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه قرار گرفتند و همچنین با صاحبان غرفه‌ها و ناشران به گفت وگو پرداختند.
در بازدید رهبر معظم انقلاب از کتاب های بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، دکتر احد فرامرز قراملکی مدیر عامل این بنیاد و همچنین حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر آستان قدس رضوی، درباره آثار منتشر شده در این مجموعه ها، محضر ایشان توضیحاتی ارائه کردند.
آستان قدس رضوی امسال با ارائه تولیدات هفت موسسه زیرمجموعه سازمان علمی و فرهنگی این آستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته و با ارائه 1900 عنوان کتاب در 3 غرفه کودک، عمومی و بین الملل آثار علمی، پژوهشی خود را به محققان و بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی