پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

ایستگاه آخر دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به جنوب کرمان رسید

با حضور مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در محل سینما روباز میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مرتضی سیدی زاده، مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در این مراسم ابراز داشت: مهاجرت تحمیلی و تمدن ساز حضرت ثامن الحجج(ع) مایه خیر وبرکت برای مردم ایران بوده است و باعث تلفیق فرهنگ ملی و فرهنگ دینی شده است.

وی با اشاره به حدیث امام رضا(ع) که فرمودند: مدارا با مردم نیمی از عقل است، اظهار داشت: پیام امام رئوف به جامعه امروز، مدارا با مردم است و برای ساختن ایرانی آباد و سربلند باید در کنار هم با مهربانی زندگی کرد.

سیدی زاده ضمن قدردانی از میزبانی اهالی جنوب کرمان از دومین جشنواره تئاتر رضوی ابراز داشت: استقبال پر شور مردم از این جشنواره نشان از ادارات قلبی آنان به فرهنگ دینی و اهل بیت(ع) دارد.

سیدی زاده عنوان کرد: در بیستمین سال از برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ۱۶ جشنواره را به میدان فعالیت های تبلیغی و  ترویجی هنر فرهنگ رضوی آوردیم و جشنواره تئاتر خیابانی  رضوی جنوب کرمان، یکی از این جشنواره ها است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) افزود: مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره های رضوی همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) با حضور مسئولین، هنرمندان و ارادتمندان اهل بیت(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی