پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مديرعامل به‌نشر خبر داد 
۱۴۰۲-۰۲-۲۷

فر‌وش حجم بسیاری از کتاب‌های به‌نشر در روزهای آغازین نمایشگاه کتاب

مديرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به استقبال خیلی خوب عموم مردم ازکتاب‌هاي گفت: علاوه بر فروش کتاب بصورت تک جلدي، بخش زيادي از فروش به‌نشر مربوط به مجموعه‌ها، نهادها و سازمان‌هايي است که به نوعي با کودکان و نوجوانان درارتباط هستند.

به گزارش آستان‌نیوز، حسين سعيدي با اشاره به ارائه هزار عنوان کتاب در دو بخش کودک و نو جوان و بزرگسال در نمایشگاه کتاب تهران واستقبال مردم از کتاب‌هاي اين انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انتشارات به‌نشر امسال به صورت متمرکز با ساير ناشران فعال آستان قدس رضوي ازجمله «دانشگاه علوم اسلامي رضوي»، «دانشگاه امام رضا(ع)»، «موسسه جوانان آستان قدس رضوي» و «بنياد پژوهش‌هاي اسلامي» در فضايي بالغ بر 200 متر مربع مجموعه کتاب‌هاي منتشر شده‌ي سال‌هاي اخير در حوزه قرآن و ادعيه، داستان و رمان، علوم ديني و حديث را ارائه کرده است. 

وی ادامه داد: کتاب‌هاي «پروانه» انتشارات به‌نشر همراه با ساير ناشران کودک و نوجوان در بخش اختصاصي اين گروه سني، در غرفه‌اي نسبتا وسيع با قفسه‌هاي رنگي و زيبا چيدمان شده است. خوشبختانه درهمين روزهاي ابتدايي آغاز نمايشگاه، استقبال عموم مردم ازکتاب‌هاي به‌نشرخيلي خوب بود. علاوه بر فروش کتاب به صورت تک جلدي، بخش زيادي از فروش به‌نشر مربوط به مجموعه‌ها، نهادها و سازمان‌هايي است که به نوعي با کودکان و نوجوانان درارتباط هستند. طبق آماري که از غرفه‌ کتاب‌هاي کودک و نوجوان اعلام شد حجم بسيار زيادي از کتاب‌ها در نخستين روزهاي نمايشگاه به فروش رسيده است.

سعیدی اظهارکرد: عرضه کتاب‌هاي گروه بزرگسال انتشارات به‌نشر که درغرفه کتاب‌هاي عمومي و در کنار آثار ساير ناشران آستان قدس رضوي عرضه شده است نيز بازديدکنندگان زيادي داشت که به فراخور نياز و علاقه‌مندي‌ها کتاب‌هاي مورد نظرشان را از اين غرفه تهيه کردند.

 وی یادآورشد: آماري که از غرفه‌ کتاب‌هاي کودک و نوجوان اعلام شد حجم بسيار زيادي از کتاب‌ها در نخستين روزهاي نمايشگاه به فروش رسيده است.

استقبال بي‌سابقه از بخش نمايشگاه مجازي 
 مدیرعامل انتشارات به‌نشر تصریح کرد: نمايشگاه مجازي کتاب تهران که براي نخستين بار پس از شيوع ويروس کرونا فعال شده، امسال نيز براي حمايت ناشران و کتابفروشان و مشارکت عموم مردم در اين رويداد فرهنگي، همزمان با نمايشگاه حضوري در حال برگزاري است. همزماني نمايشگاه مجازي و فيزيکي و پيوند آن با «سامانه خريد از کتابفروشي» را به فال نيک مي‌گيرم. بيش از 20 فروشگاه کتاب به‌نشر در سراسر کشور در اين طرح ثبت نام کردند.
‌وی اظهار کرد: از آنجايي که بسياري ازمردم امکان بازديد و خريد حضوري کتاب از نمايشگاه در تهران را ندارند، استقبال بيشتر و وسيع‌تري را در بخش مجازي نمايشگاه کتاب شاهد بوديم اين استقبال براي ما نيز بي‌سابقه و غيرقابل پيش‌بيني بود. خوشحاليم که کتاب‌خوانان توانستند کتاب‌هاي مورد نيازشان را بصورت مجازي با تخفيف و ارسال رايگان تهيه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی