پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۶

ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان نجف آباد تشکیل شد

ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان نجف آباد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، ائمه جمعه شهرستان نجف آباد و جوزدان، بخشداران، شهرداران، و مسئولین ادارات فرهنگی تشکیل شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد این جلسه را جلسه ای فرهنگی و معنوی در راستای اهداف گام دوم انقلاب و در راستای نیازهای روزجامعه دانست و گفت: خروجی این گونه جلسات باید گره ای از نیازهای فرهنگی جامعه برطرف نماید و بتوانیم با برگزاری این جلسات دردی از جامعه مداوا نمائیم. 
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی در ادامه به مسائل و مشکلات به وجود آمده در جامعه امروز و همچنین سیاه نمائی های دشمنان برای گمراهی جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: ایجاد جو و فضای شناخت ائمه اطهار بسیار کار زیبایی است و باید پروژه های امام شناسی ملی در جامعه ایجاد نمود تا جوانان ما با سیره زندگی ائمه اطهار آشنا شوند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد تاکید کرد: بخش اصلی در این محور را آموزش و پرورش و کانون های فرهنگی برعهده خواهند داشت و باید از توان مدارس و دانش آموزان در راستای جذب جمعی و ایجاد فرهنگ امام شناسی در کشور استفاده شود تا بتوانیم برای رفع شبهات در بین جوانان گام های موثری برداریم.
موسی مباشری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آبادنیز ضمن برشمردن نیازهای فرهنگی از تلاش ها و برنامه ریزی های کانون خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد در راستای برگزاری مراسم دهه کرامت تقدیر و پیشرفت روز به روز برنامه ها را یاد آوری کرد.
ابراهیم ولایتی، دبیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی نجف آباد نیز گسترش فرهنگ رضوی در جامعه را از جمله وظایف دستگاه های فرهنگی شهرستان دانست و گفت: برای اجرای برنامه های دهه کرامت نیازمند برنامه ریزی و ساماندهی صحیح هستیم تا بتوانیم با ایجاد محیطی معنوی و پربار در جامعه به نحوشایسته تاثیر گذار باشیم. 
ولایتی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا در دهه کرامت با نگاه ویژه به موضوع جشن های مردمی پرداخته شود و بتوانیم جذب حداکثری جوانان ونوجوانان در این گونه برنامه های فرهنگی و مذهبی را داشته باشیم.
دبیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی نجف آباد پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در ادارات، برگزاری جشن های امام رضایی در قالب جشن زیر سایه ماه و خورشید درکلیه شهرها و روستاهای شهرستان، برگزاری ویژه برنامه کرسی تلاوت رضوی، نامگذاری میدان، بلوار و یا خیابان اصلی شهرها به نام امام رضا(ع) را جزء مصوبات این جلسه دانست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی