پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی:
۱۴۰۲-۰۲-۲۸

مرکز مشاوره «کرامت» به‌زودی افتتاح می‌شود

برای همه زائران و مجاوران که در ماه مبارک رمضان، توفیق زیارت حرم مطهر امام مهربانی‌ها را داشتند، میزهای مشاوره با حضور اساتید و متخصصان حوزه روانشناسی، فرصت مغتنمی بود که به برکت آن می‌توانستند روح و جان در زیارت امام هشتم(ع) بشویند و پس از آن به کمک مشاوران مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی گره از مشکل خود باز کنند. با این حال، میزهای مشاوره در ماه مبارک رمضان تنها یکی از ده‎ها عنوان خدمتی است که این مرکز به زائران و مجاوران علی ابن موسی‌الرضا(ع) ارائه می‌دهد و بر همین اساس، روز جهانی مشاور و روانشناس، مناسبت فرخنده‌ای است تا از خدمت و کوشش 300 نفر از این متخصصان زبده تجلیل شود.

به گزارش آستان‌نیوز، مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در حاشیه همایش تجلیل از 300 استاد و مشاور این مجموعه از افتتاح یک کلینیک جدید به نام کلینیک «کرامت» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
دکتر رضا آذریان در تشریح جزئیات این برنامه گفت: در سال 1401، مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی با ارائه خدمات تخصصی در سه کلینیک حرم مطهر، غدیر و بعثت افتخار میزبانی از 32 هزار مراجعه‌کننده را داشته و این مهم با مساعدت روان شناسان و مشاوران فعال در کلینیک‌های این مرکز محقق شده است. علاوه بر این، به مدد تلاش خادمیاران استانی، 130 هزار خدمت تخصصی هم در سطح استان‌ها ارائه شده است.
به گفته وی، در بین اساتید برگزیده، مشاوران و روانشناسان این مرکز، بخش قابل‌توجهی به‌صورت خادمیاری در کلینیک حرم مطهر رضوی ارائه خدمت می‌کنند، موضوعی که باعث شده تا خدمات درمانی این کلینیک کاملاً رایگان باشد.
آذریان ادامه داد: با توکل به خدای بزرگ و استعانت از امام هشتم(ع)، به‌زودی و در ایام دهه کرامت، کلینیک دیگری به حوزه‌های فعال در مرکز مشاوره بنیاد کرامت رضوی افزوده خواهد شد. این کلینیک به نام «کرامت»، پاسخگوی مراجعه‌کنندگان خواهد بود و در آن، به‌موازات خدمات مشاوره‌ای مرسوم، در حوزه‌های تخصصی ویژه‌ای هم فعالیت خواهد شد.
لازم به ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال 1401  افتخار خدمتگزاری به بیش از 32 هزار زائر و مجارو بارگاه منور رضوی در شهر مشهد را داشته است. از سوی دیگر به کوشش خادمیاران استانی 130هزار خدمت تخصصی نیز در سطح استان‌ها به ثمر نشسته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی