پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۹

پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» برگزیدگان خود را شناخت

با برگزاری قرعه کشی پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران، این پویش برگزیده های خود را شناخت.

به گزارش آستان‌نیوز، مراسم قرعه کشی پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» ۲۷ اردیبهشت در پایان نشست بررسی جایگاه استناد تاریخی در رمان‌های مذهبی در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سی و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد که قرار است شنبه 30 اردیبهشت نیز اسامی اعلام شود.

پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر با عنوان مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» با همکاری مسجد و موسسه فرهنگی جوادالائمه(ع) و فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب، در گستره ملی برگزار شد. ۹ کمک هزینه سفر به عتبات وعالیات، حضور یک نفر در غبارروبی حرم مطهر امام رضا(ع) و ۹ هدیه متبرک رضوی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ کتاب «مرا با خودت ببر» رمانی پرحادثه است که در دوران امام جواد(ع) روایت می‌شود. رمان داستان عاشقانه پسری به نام ابراهیم و دختری به نام آمال است که در این خلال این داستان، زندگی سه شخصیت بزرگ تشیع در دوره امام جواد(ع) نیز روایت می‌شود. 

داستان" مرا با خودت ببر" در مورد امام جواد(ع) و روایتی دقیق از وضعیت اجتماعی و اقتصادی زمانه ایشان است که برای مخاطب جوان نوشته شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی