پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۹

دیدار اعضای ستاد کانون خدمت رضوی با امام جمعه گناوه

تعدادی از اعضای ستاد کانون خدمت رضوی شهرستان گناوه به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مراسم دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید با حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، ابراهیم ملک زاده مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان گناوه در دیدار خادمیاران رضوی این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه به مناسبت آغاز دهه کرامت، از حمایت های همیشگی ایشان قدر دانی کرد و در ادامه، گزارشی از عملکرد این دفتر در سطح شهرستان در یک سال گذشته ارائه کرد.
مسئول ستاد زیر سایه خورشید شهرستان گناوه نیز به تشریح عناوین و زمان بندی برنامه های این دفتر در شهرستان گناوه در دهه کرامت پرداخت و افزود: امید است بتوانیم با مدد و یاری حضرت امام رضا علیه السلام برنامه‌ های خوبی در شهرستان به خصوص در دهه کرامت برگزار کنیم.
عبدالحمید شیخی یادآور شد: جشن خیابانی با حضور مداحان رضوی، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، برپایی کاروان شادی همزمان با ولادت امام رضا(ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده های جانبازان و شهدا اجرای سرود بخشی از برنامه‌های دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید در شهرستان گناوه است.
امام جمعه شهر گناوه  نیز، حضور امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در کشورمان را با برکت و مایه فخر ملت شریف ایران اسلامی دانست و گفت: حضور خادمین حرم مطهر رضوی می تواند حال و هوای شهر را امام رضایی کند و باید نهایت استفاده را از حضور آن ها انجام داد.
حجت الاسلام و المسلمین رکنی حسینی افزود:  در زمان دهه کرامت تبلیغات محیطی خیلی مهم است سطح شهر باید امام رضایی شود و آن شور و حال به شهر و مردم  تزریق شود در زمان حضور زیر سایه خورشید برای حضور بیشتر مردم در زمان ورود زیر سایه خورشید باید اطلاع رسانی خوبی صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: هدایایی برای اشخاصی که نام مبارک امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را دارند تدارک دیده شود و در یادمان شهدای گمنام با حضور مردم می‌توان برنامه خوبی را اجرا کرد و همه دستگاه های اجرایی دولت باید پای کار باشند و کمک کند که حضور تیم زیر سایه خورشید دو طرفه باشد و خدام هم از این حضور حال خوبی پیدا کنند.
لازم به ذکر است که دهه کرامت امسال از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و ۵ و ۱۰ خرداد ماه شهرستان گناوه در دو نوبت میزبان خادمان حرم مطهر رضوی است.
در پایان این دیدار تحفه رضوی از طرف اعضای ستاد کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه  به امام جمعه این شهر اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی